کد خبر : 1865714 | 30 دی 1401 ساعت 12:26 | 15.7K بازدید | 9 دیدگاه

فرار از جهنم کونته: ستاره آفریقایی ناجی گواردیولا شد

ریاض محرز، مهاجم الجزایری، نمایشی درخشان را در ترکیب منچسترسیتی برابر تاتنهام ارائه کرد.

فرار از جهنم کونته: ستاره آفریقایی ناجی گواردیولا شد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار معوقه از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر برابر تاتنهام قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
شاگردان آنتونیو کونته در نیمه اول تیم برتر میدان بودند و موفق شدند دو گل به ثمر برسانند تا به عنوان تیم پیروز به رختکن بروند. این اتفاق برای هواداران سیتی و بازیکنان این تیم باورکردنی نبود. 
اما شرایط در نیمه دوم به طور کلی تغییر کرد و دو گل از جولین آلوارز و ارلینگ هالند به فاصله دو دقیقه باعث شد که سیتی به برگشت امیدوار شود اما ستاره بی چون و چرای این بازی بدون شک محرز بود. 

1793382


این بازیکن پاس گل هالند را برای او ارسال کرد و تنها چند دقیقه بعد موفق شد روی پاس زیبای رودری دروازه تاتنهام را باز کند و بازگشت تیمش در این دیدار را کامل کند اما این پایان ماجرا نبود و او در دقیقه 90 نیز گل چهارم تیمش و گل دوم خودش را به ثمر رساند تا شب درخشانش را تکمیل کرده باشد و پپ گواردیولا را از شکست برابر تیم کونته و افزایش فاصله با آرسنال نجات داده باشد.
این ستاره الجزایری پس از پایان بازی جایزه بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرد و بسیاری از هواداران سیتی به تحسین او در شبکه‌های اجتماعی مشغول شدند. 
محرز در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما می‌دانستیم که با وجود دریافت دو گل می‌توانیم به بازی برگردیم و این کاری بود که در نیمه دوم انجام دادیم. کمی هم در این راه خوش شانس بودیم اما در نهایت آنها را به خوبی مجازات کردیم.»

 

دیدگاه‌ها