کد خبر : 1865717 | 30 دی 1401 ساعت 12:34 | 14.4K بازدید | 6 دیدگاه

در آن صحنه نور آفتاب به چشم داور خورده بود

جعفری: مثل بارسلونا به پرسپولیس باختیم

ما تیم سوم از لحاظ ضرر خوردن از داوری هستیم تا زمانی که var نیاید شرایط همین است شاید بدتر هم بشود.

جعفری: مثل بارسلونا به پرسپولیس باختیم

به گزارش “ورزش سه”، دیدار دو تیم مس رفسنجان و نساجی با حواشی زیاد داوری رو به رو شد و در نهایت با نتیجه تساوی1-1 به اتمام رسید.

هافبک تکنیکی و سریع نساجی رضا جعفری در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: ما از این نتیجه راضی نیستیم چون باید می بردیم.با تمام احترامی که برای آقای ربیعی قائلم ولی فکر می کنم  به اشتباه گفته که مس بیشتر موقعیت داشت چنین چیزی نبود ما باید در این دیدار به پیروزی می رسیدیم. 

وی در خصوص قضاوت جنجالی داور ادامه داد: اگر بخواهید اینگونه حساب کنید ما تیم سوم از لحاظ ضرر خوردن از داوری هستیم تا زمانی که var نیاید شرایط همین است شاید بدتر هم بشود. برای مثال در این بازی هم یک خطا روی کریم اسلامی گرفته نشد. 

هافبک نساجی در مورد گل مس رفسنجان که به اشتباه آفساید گرفته شد گفت:در آن صحنه نور آفتاب به چشم داور خورده بود.خیلی سخت بود که آن صحنه را تشخیص بدهد و یا آن صحنه ای که خودم توپ را ارسال کردم و روی کریم اسلامی پنالتی اعلام شد دقیقا نمی شد فهمید چه اتفاقی افتاده، از زاویه راست نمی شد تشخیص داد. همه روی داور هجوم آورده بودند ولی به نظرم ما تیم برتر میدان بودیم برای همین هم از مساوی ناراحت شدیم.

این بازیکن درهمین باره عنوان کرد: از اول هفته فقط به برد فکر می کردیم زیرا در رفسنجان همیشه مس را برده بودیم. با تمام احترامی که برای آقای ربیعی و تیمش قائل هستم باید می بردیم و از نوع بازی ماهم معلوم بود. ما گل را در دقیقه ی ۸۷ زدیم و شاید اگر در دقیقه ۶۸ میزدیم آقای ربیعی این گونه برخورد نمی کرد چون وقتی در دقایق پایانی تیمی گل دریافت میکند بیشتر اعصابش خرد می شود. 

جعفری در خصوص کسب یک امتیاز بعد از شکست سنگین مقابل پرسپولیس توضیح داد:در این بازی مستحق پیروزی بودیم و واقعا شکست روحیه ی تیمی را خراب می کند. بازی با پرسپولیس هم یک اتفاق بود. مثل بارسلونا که 8 گل از بایرن مونیخ دریافت کرد، یا مثل رئال مادرید که 6 گل از بارسلونا خورد. ما هم در آن بازی 4 گل روی اشتباهات فردی دریافت کردیم. 

جعفری در پایان در مورد دیدار با سپاهان افزود: سپاهان تیمی با ثبات و با شخصیت است البته که به نظر من گران بودن یک تیم معیار خوب بودنش نیست. ما در زمین خودمان بازی داریم و سعی می کنیم دست پر بیرون بیاییم. کادر فنی روی نقاط ضعف و قوت کار می کند و ما هم سعی می کنیم دستورات آنها را انجام بدهیم. نساجی یک تیم باشخصیت است و رتبه اش می تواند بالاتر از این حرف ها باشد.

دیدگاه‌ها