کد خبر : 1865735 | 30 دی 1401 ساعت 13:34 | 23.5K بازدید | 21 دیدگاه

گری نویل:

غیبت کاسمیرو یعنی آرسنال برابر یونایتد پیروز است!

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است کاسمیرو نقش مهمی در ترکیب این تیم دارد و غیبتش برابر آرسنال ممکن است دردسرساز شود.

غیبت کاسمیرو یعنی آرسنال برابر یونایتد پیروز است!

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو تابستان امسال در کمال ناباوری و به شکلی غیرمنتظره از رئال مادرید جدا شد تا پیراهن منچستریونایتد را به تن کند. 
این بازیکن پس از چند هفته نیمکت‌نشینی برای سازگار شدن با جو تیم و درک درست سبک بازی اریک تن‌هاخ وارد ترکیب اصلی یونایتد شد و حالا به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده است. 
او در بازی برابر کریستال پالاس در لحظات پایانی و به دلیل درگیری با ویلفرد زاها پنجمین کارت زردش از ابتدای فصل را دریافت کرد تا بازی حساس برابر آرسنال را از دست بدهد. 
نویل در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت:« غیبت کاسمیرو در بازی برابر آرسنال بسیار به ضرر یونایتد است چون او به بازیکنی کلیدی برای تن‌هاخ تبدیل شده است. با این حال من فکر می‌کردم که این بازیکن در بازی برابر پالاس در زمین حضور داشته باشد چون آنها تیم قدرتمندی هستند و دلیلی نداشت که به کاسمیرو استراحت بدهند.»

1792999


او با اشاره به اتفاقی که منجر به دریافت کارت زرد از سوی کاسمیرو شد گفت:« این اتفاق واقعا خوبی نبود و منصفانه باید گفت که رنگ این کارت می‌توانست نارنجی باشد، بیشتر به قرمز نزدیک بود تا زرد. اما در حال حاضر یونایتد باید با این واقعیت کنار بیاید چون بازی بزرگی در پیش است. آنها قبلا آرسنال را بدون کاسمیرو شکست داده‌اند و فقط باید به خوبی دفاع کنند، خصوصا در نیم ساعت اول بازی. هرچند آرسنال در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی است و از نظر من، آنها با توجه به غیبت کاسمیرو شانس اصلی پیروزی در این بازی هستند.»
 

دیدگاه‌ها