کد خبر : 1865747 | 30 دی 1401 ساعت 14:13 | 16.4K بازدید | 2 دیدگاه

زور بادامکی به خداداد نرسید؛

جنجال شاگردان بادامکی و خداداد در زمین و سکو (عکس)

فوتبال مشهد گرچه این روزها از سطح اول فوتبال کشور دور است، اما همچنان در داخل شهر، حواشی جالبی دارد.

جنجال شاگردان بادامکی و خداداد در زمین و سکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه" عصر دیروز از سری رقابت‌های لیگ برتر نونهالان فوتبال کشور دربی مشهدی‌ها بین تیم آکادمی حسین بادامکی و آکادمی خداداد عزیزی برگزار شد و با توجه به سابقه تقابل دو تیم در بازی رفت، پیش‌بینی می‌شد این بازی هم وارد جنجال شود.

بازی در حالی که با تک گل طاها پورمحمد به سود یاران خداداد پیگیری می‌شد، داور جوان بازی یک ضربه سر دیدنی از بازیکنان تیم بادامکی را که وارد دروازه حریف شده بود، آفساید اعلام کرد تا بادامکی تصمیم به بیرون کشیدن تیمش از زمین بگیرد. حسین بادامکی که از روی سکوها نظاره‌گر کار بازیکنانش بود به کنار زمین آمد و قصد داشت تیمش را به رختکن ببرد که با وساطت بقیه، از این کار منصرف شد.

این اما پایان کار نبود و جنجال و درگیری‌های دو تیم مخصوصاً روی نیمکت تا مرز کتک‌کاری پیش رفت که در نهایت با گزارش ناظربازی به داور وسط، یکی از مربیان تیم آکادمی خداداد از کنار زمین اخراج شد. در میانه زمین هم یکی از بازیکنان تیم بادامکی به خاطر اعتراض به داور، کارت قرمز گرفت، با این حال داور بازی که تصمیمی برای مدارا با هیچ‌کس نداشت بازهم چندین بار همه آن‌ها را با کارت زرد و قرمز جریمه کرد.

همه این درگیری‌ها که تا روی سکوها و حتی بین مدیران تیم‌ها همچنان ادامه داشت، باعث شد تا ۱۲دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم در نظر گرفته شود و یاران خداداد توسط احسان خردپیشه در آخرین دقایق بازی تیر خلاص را به دروازه بادامکی شلیک کردند تا به این ترتیب این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود آکادمی غزال تیزپای آسیا به پایان رسید.

نکته جالب پایان بازی برخورد به شدت تند محسن قهرمانی با مربی اخراجی تیم یاران خداداد بود، کسی که بعد از گل دوم به طور غیرحرفه‌ای رو به نیمکت تیم حریف شادی کرده بود. قهرمانی فریاد می‌زد و معتقد بود در فوتبال پایه که نونهالان قرار است از مربیان چیزی یاد بگیرند، جای این کل‌کل‌های زشت نیست. در نهایت پلیس مستقر در ورزشگاه توانست محسن قهرمانی را به اتاق استراحت برده و آرامش کند!

1793434

عکس‌ها: محسن بخشنده

دیدگاه‌ها