کد خبر : 1865754 | 30 دی 1401 ساعت 14:48 | 40.8K بازدید | 10 دیدگاه

رامین توپ را بوسید و به تهران آمد (عکس)

رامین رضاییان یک بار دیگر در یکی از دیدارهای مهم سپاهان در فصل جاری ارایه گر بازی خوبی بود و گل پیروزی بازی را به نام خود ثبت کرد.

رامین توپ را بوسید و به تهران آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که داور در ثانیه های پایانی بازی به سود سپاهان اعلام پنالتی کرد، قابل پیش بینی بود یک بار دیگر رامین رضاییان پشت توپ بایستد. نجوای او با توپ پیش از زدن ضربه پنالتی در نوع خود جالب است. زمانی که می خواهد توپ را روی نقطه پنالتی بکارد کاملا خم می شود و بوسه ای روی توپ می زند و احتمالا از توپ می خواهد ،همان طور که وی به روی آن بوسه می زند، توپ هم بوسه به تور بزند.

رامین رضاییان این بار هم ضربه پنالتی اش را گل کرد و سه امتیاز دیگر به نام سپاهان ثبت کرد. البته تلاش دیگر هم تیمی ها به خصوص شهریار مغانلو هم در ثبت این سه امتیاز تاثیر گذار بود. علیرضا رضایی سنگربان استقلال جهت ضربه رامین رضاییان را درست تشخیص داد و حتی به سمت توپ شیرجه رفت اما رامین این قدر ضربه اش به گوشه دروازه بود که سنگربان جوان استقلال هر قدر تلاش کرد موفق به مهار توپ نشد و سپاهان در ثانیه های پایانی بازی دو بر یک برنده شد.

رامین رضاییان با رقم زدن این اتفاق خوب به تهران برگشت تا 24 ساعت استراحت کرده و دوباره مهیای حضور در تمرینات تیم سپاهان شود. سپاهان با کسب این پیروزی ارزشمند و با صعود به رده دوم جدول بار دیگر به کورس قهرمانی برگشت.

1793448

دیدگاه‌ها