کد خبر : 1865788 | 30 دی 1401 ساعت 18:02 | 43.3K بازدید | 7 دیدگاه

رسمی: یوونتوس در یک قدمی کابوس کسر 9 امتیاز

باشگاه یوونتوس که با اتهام تخطی از قوانین مالی فوتبال ایتالیا متهم شده ممکن است با کسر 9 امتیاز جریمه شود.

رسمی: یوونتوس در یک قدمی کابوس کسر 9 امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا در کیفرخواستی رسمی خواهان کسر 9 امتیاز از باشگاه یوونتوس شد. در همین کیفرخواست برای مدیران ارشد بیانکونری آندره‌آ آنیلی، فابیو پاراتیچی و فدریکو کروبینی درخواست تعلیق شده است.

دومین جلسه دادگاه ورزشی که به اتهام نقض قوانین مالی توسط یوونتوس و چند باشگاه دیگر سری آ رسیدگی می‌کند امروز در شهر رم در حال برگزاری است. رسانه‌های ایتالیا گزارش دادند جوزپه کینه، دادستان فدراسیون فوتبال این کشور، امروز صبح رسما خواهان کسر 9 امتیاز از یوونتوس شده است.

1793501

روزنامه لارپوبلیکا می‌گوید هر حکمی که توسط این دادگاه صادر شود در فصل جاری به اجرا درنخواهد آمد چرا که یوونتوس از این حق برخوردار است که علیه این حکم به دادگاه‌های بالاتر تقاضای تجدیدنظر بدهد.

دادگاه امروز در حالی برگزار می‌شود که در اولین جلسه دادگاه که در ماه آوریل برگزار شد یوونتوس و 10 باشگاه دیگر سری آ از اتهام تخطی از قوانین مالی تبرئه شده بودند. اما بعد دادستانی کیفری تورین پرونده دیگری علیه اقدامات مالی یوونتوس باز کرد که باعث شد مدارک جدیدی علیه یوونتوس و دیگر باشگاه‌ها به دست آید. چند باشگاه دیگری که در این پرونده درگیر شده‌اند سامپدوریا، امپولی، جنوا، پارما، پیزا، پسکارا و نووارا هستند.

دادستان دادگاه ورزش ایتالیا امروز همچنین خواهان تعلیق 16 ماهه رئیس سابق باشگاه یوونتوس، آندره‌آ آنیلی، شده است. او همچنین تقاضای تعلیق 20 ماهه فابیو پاراتیچی و تعلیق 10 ماهه فدریکو کروبینی و دیگر اعضای هیات‌مدیره باشگاه مثل نایب‌رئیس سابق، پاول ندود، را به دادگاه ارائه داد.

دیدگاه‌ها