کد خبر : 1865799 | 30 دی 1401 ساعت 18:25 | 13.2K بازدید | 10 دیدگاه

پاتر: به آنفیلد احترام می‌گذارم ولی ما برنده می‌شویم

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار حساس تیمش با لیورپول گفت برای یورگن کلوپ و تیمش احترام زیادی قائل است ولی به تیمش اطمینان دارد و پیروزی را از آن چلسی می‌داند.

پاتر: به آنفیلد احترام می‌گذارم ولی ما برنده می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا در هفته بیست و یکم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف لیورپول می‌رود.

این دیدار برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد چرا که شرایط فعلی چلسی و لیورپول در جدول، پیروزی در این مسابقه را برای هر دو تیم مهم کرده است. لیورپول در حال حاضر با 28 امتیاز از 18 بازی در رتبه نهم ایستاده و چلسی با 28 امتیاز از 19 بازی در رتبه دهم قرار دارد.

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، که بعد از چندین باخت پیاپی روز یکشنبه با پیروزی 1-0 مقابل کریستال پالاس کمی از زیر فشارها خارج شد حالا امیدوار است در بازی مقابل لیورپول شرایط نامناسب تیمش را تا اندازه‌ای جبران کند. او در آستانه این بازی در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

1793519

آخرین وضعیت مصدومان چلسی
روبن در بازی قبلی ما نیمکت‌نشین بود ولی حالا خیلی به بازگشت به ترکیب نزدیک‌تر شده است. ریس جیمز به تمرینات تیمی برگشته ولی او در بازی فردا حضور نخواهد داشت. بن چیلول هم همینطور.

انتقال مودریک به چلسی
مودریک اخیرا خیلی فوتبال بازی نکرده ولی به خوبی تمرین کرده است. این احتمال هست که او مقابل لیورپول اولین بازی‌اش را برای ما انجام بدهد. باید کاری کنیم همه بفهمند او از لیگ متفاوتی می‌آید و طول می‌کشد تا سازگار شود. مودریک بازیکن جوان و باقابلیتی است. او از حضور در چلسی خوشحال است و ما هم به خاطر انتقالش به تیم هیجان‌زده‌ایم.

شرایط چلسی بهتر می‌شود؟
ما دوران خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم ولی همچنان اتحادمان را حفظ کرده‌ایم. این خیلی خوب است. بازیکنان مصدوم ما که برگردند شرایط بهتر می‌شود. به مرور زمان درک ما از هم بیشتر شده و از این به بعد هر روز فقط باید روی بازی بعدی‌مان تمرکز داشته باشیم.

1793520

شرایط بد لیورپول برای شما تعجب‌برانگیز است؟
یورگن آدم بی‌نظیری است و یک مربی فو‌ق‌العاده. شک ندارم مشکلات را برطرف می‌کنند و از شرایط سختی که دارند عبور خواهند کرد.

اهمیت پیروزی مقابل کریستال پالاس
پیروزی مهمی بود ولی یادمان نرود این فقط یک برد است. حالا باید به لیورپول برویم و یک پیروزی دیگر به دست بیاوریم. من به تیمم اطمینان دارم ولی به لیورپول و آنفیلد هم احترام می‌گذارم. رفتن به آنفیلد همیشه سخت است. آنها باشگاه بی‌نظیری هستند. یورگن مربی درجه‌یکی است و تیم درجه‌یکی دارد. ولی ما دوران سختی را پشت سر گذاشتیم و بچه‌ها حالا با روحیه مضاعف در تمرینها نشان می‌دهند که آماده عبور از روزهای دشوار هستند.

12 روز زمان خالی برای چلسی بعد از بازی با لیورپول
حدود دو هفته وقت داریم. این دوره برایمان خیلی مهم است. به خصوص با توجه به اینکه چند چهره جدید به تیم اضافه شده و چند مصدوم هم در حال بازگشت هستند. دوره خیلی مهمی است. از این زمان به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنیم.

دیدگاه‌ها