کد خبر : 1865804 | 30 دی 1401 ساعت 17:59 | 16.7K بازدید | 23 دیدگاه

باید فاصله با صدر را کاهش دهیم

تن‌هاخ: قبلا بدون کاسمیرو هم آرسنال را برده‌ایم

اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، معتقد است غیبت کاسمیرو در بازی یکشنبه برابر آرسنال نمی تواند مانعی در راه پیروزی شیاطین سرخ باشد.

تن‌هاخ: قبلا بدون کاسمیرو هم آرسنال را برده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که در رده سوم لیگ برتر قرار دارد، یکشنبه در دیداری بسیار حساس باید به مصاف آرسنال برود. توپچی های صدرنشین در این بازی میزبان هستند و شیاطین سرخ، کاسمیرو، یکی از بهترین بازیکنان خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند.

1758439

اریک تن‌هاخ، مربی یونایتد، در نشست خبری این بازی گفت: «غیبت کاسمیرو؟ در بازی قبلی برابر آرسنال کاسمیرو را نداشتیم و برنده شدیم. در بازی یکشنبه هم او را نداریم ولی برای کسب پیروزی برنامه خاصی داریم.»

تن‌هاخ در مورد آرسنال گفت: «آرسنال صدرنشین است و در بهترین فرم قرار دارد. معتقدم آرسنال مستحق حضور در صدر جدول است و تیمی سازمان یافته با ایده های فوتبالی درست هستند. بیهوده نیست که آرسنال صدرنشین است. آرسنال روند بسیار خوبی را طی می کند ولی ما می خواهیم به این روند پایان دهیم و برای این مهم هر کاری انجام خواهیم داد. ما باید فاصله 8 امتیازی با آنها را کاهش دهیم.»

تن‌هاخ در مورد تاثیر میکل آرتتا در صدرنشینی آرسنال گفت: «در تقابل قبلی مشخص بود که آرتتا چقدر خوب روی تیمش کار کرده است. در طول نیم فصل آنها بهتر و بهتر شدند و روحیه تیمی آنها نیز بالاست با این حال معتقدم اگر بازی خودمان را انجام دهیم، می توانیم آرسنال را شکست دهیم.»

احتمال حضور جیدون سانچو در بازی برابر آرسنال: «او روز گذشته با تیم تمرین کرد و یک تمرین دیگر نیز تا روز بازی داریم. الان نمی توانم به این سوال پاسخی دقیق بدهم.»

خریدهای زمستانی بیشتر: «ما همیشه نگاهی ویژه به بازار نقل و انتقالات داریم و اگر بازیکنی بتواند به ما کمک کند و سطح تیم را بالاتر بببرد، برای جذب او اقدام خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها