کد خبر : 1865808 | 30 دی 1401 ساعت 18:55 | 36.5K بازدید | 9 دیدگاه

دردسر چلسی: حذف چند خرید جدید از لیست UCL

چلسی با مشکلی بزرگ برای مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان مواجه است چرا که از ۶ خرید جدید این تیم تنها 3 نفر می‌توانند در چمپیونزلیگ به میدان بروند.

دردسر چلسی: حذف چند خرید جدید از لیست UCL

به گزارش "ورزش سه"، هزینه قابل توجه باشگاه چلسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی گراهام پاتر را با دو مشکل مواجه کرده است. با اینکه آبی‌ها در آخرین روزهای این پنجره چندین بازیکن جدید به خدمت گرفتند اما خرید آنها تنها یکی از مشکلات پاتر را رفع خواهد کرد.

مدیران چلسی در ماه ژانویه دویست میلیون یورو برای خرید شش بازیکن هزینه کردند؛ اما براساس قوانین چمپیونزلیگ از این شش نفر تنها سه بازیکن می‌توانند به فهرست چلسی برای حضور در این رقابت‌ها اضافه شوند و به میدان بروند. چلسی روز 16 فوریه اولین بازی خود در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را مقابل دورتموند برگزار خواهد کرد.

1793529

اما قوانین لیگ برتر متفاوت است و محدودیتی در این مورد ندارد. یعنی هر شش بازیکن جدید چلسی می‌توانند از این پس در مسابقات لیگ برتر به میدان بروند. البته چلسی مثل دیگر تیم‌های لیگ برتر باید در فهرست خود هشت بازیکن انگلیسی داشته باشد و روی‌هم‌رفته می‌تواند هفده بازیکن خارجی را در فهرست خود معرفی کند.

در نتیجه پاتر یا باید لیست خروجی تهیه کرده و در اختیار باشگاه بگذارد یا در ادامه فصل با بازیکنانی مواجه خواهد بود که تا پایان فصل جاری نمی‌توانند برای چلسی به میدان بروند.

از سه بازیکن جدیدی که چلسی می‌تواند در چمپیونزلیگ استفاده کند، مسلماً اولین گزینه ژوائو فلیکس است که از اتلتیکو مادرید قرض گرفته شده است. اما پاتر باید از بین بنوا بادیاشیل، میخایلو مودریک، داوید داترو فوفانا، مادوکه و آندری سانتوس تنها دو نفر را برای بازی در اروپا به لیست خود اضافه کند.

1793530

نویسنده: پژمان راهبر

دیدگاه‌ها