کد خبر : 1865828 | 30 دی 1401 ساعت 19:50 | 51.1K بازدید | 18 دیدگاه

من چهار روز کنار تیم نبودم

بیرانوند: پرسپولیس مثل قبل خبرچین ندارد!

دروازه‌بان پرسپولیس در مصاحبه‌ای جالب توجه گفت: "دیگر در تیمشان کسی نیست زودتر اخبار را بیرون دهد."

بیرانوند: پرسپولیس مثل قبل خبرچین ندارد!

به گزارش “ورزش سه” علیرضا بیرانوند پس از برد پرسپولیس برابر ذوب‌آهن مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: "خسته نباشید به شما خبرنگاران می‌گویم که در این هوای سرد آمده‌اید. ولی نسبت به سال قبل رسانه‌ها خیلی کمتر هستند. به هواداران بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گویم و برد خیلی خوبی بود. من آن دفعه هم بعد از بازی نساجی گفتم که وقتی آخرین مسابقه نیم‌فصل را با برد پشت سر می‌گذارید باید نیم‌فصل دوم هم خوب شروع کنید."

وی در ادامه گفت: "بازی سختی بود. به آقای تارتار تبریک می‌گویم. بازیکنان جوان خیلی خوبی دارند و نیمه اول بهتر از ما بودند ‌و موقعیت داشتند. اما خدا را شکر بچه‌ها نیمه دوم خیلی خوب بودند و می‌توانستیم ۲،۳ گل بزنیم."

از آن عقب حواست به همه چیز است. به مرتضی گفتید که آنقدر اعتراض نکند و بازیکنان را خیلی خوب هدایت می‌کنید. بیرانوند در پاسخ به این صحبت یکی از خبرنگاران گفت: "به‌هرحال بازیکنان لطف دارند و چیزی به من نمی‌گویند و جوابم را نمی‌دهند، از بزرگی آن‌هاست. من هم وظیفه دارم؛ دروازه‌بان نفر آخر است و همه چیز را می‌بیند. صحبت می‌کنم تا جایگیری خوبی داشته باشند و ان‌شاءالله همین‌گونه جلو برویم."

گلر پرسپولیسی‌ها در ادامه از موضوع جالبی پرده برداشت و گفت: "به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. شاید سورپرایز برای شما باشد؛ می‌دانستید من ۳-۴ روز قبل از بازی ذوب‌آهن تمرین نکردم و شما هیچ‌کدام نمی‌دانستید؟ این نشان می‌دهد که تیم پرسپولیس بزرگ است و همدلی دارد و خبرهای درون تیمی‌ را مثل سال‌های قبل بیر‌ون نمی‌دهند. این را به آقای یحیی تبریک می‌گویم. من سه روز قبل از ذوب‌آهن اصلاً تمرین نکردم و‌ بیماری ویروسی داشتم و در خانه استراحت می‌کردم. پنجشنبه هم بدنسازی کردم. خدا را شکر دیگر در پرسپولیس کسی نیست اخبار را زودتر بیرون دهد."

بیرانوند در واکنش به پیشنهاد صد میلیاردی گفت: "دنبال حاشیه هستند و هیچ‌کسی با من تماس نگرفته‌ است."

او درباره حضور تماشاگران در استادیوم گفت: "ما از خدایمان است. در گرم کردن چند نفر از دوستان آمدند و گفتم تمام مسابقات مثل بازی دوستانه است برای من. اصلاً لذت نمی‌برم. آقای تاج سه مرتبه مصاحبه کردند که هوادار می‌آید ولی الآن در رختکن گفتند در ادامه هوادار داریم. واقعاً جای آن‌ها خالی است. امیدوارم برای بازی بعد آن‌ها را داشته باشیم."

بیرانوند هم‌چنین در مورد جدایی سیامک نعمتی و حامد پاکدل گفت: "سیامک و حامد زحمت زیادی کشیدند. مخصوصاً سیامک بازیکن بزرگی بوده که دو فینال آسیا را پشت سر گذاشته است. جای او خیلی خالی است و قبل بازی با او تماس گرفتیم. الآن هم جای او پیش ما خالی است و در فوتبال اتفاقی رخ می‌دهد که آدم باورش نمی‌شود و امیدوارم بهترین تصمیم را بگیرند."

ویدئو: 270420

دیدگاه‌ها