کد خبر : 1865836 | 30 دی 1401 ساعت 21:45 | 56.8K بازدید | 28 دیدگاه

یونایتدها واقع‌بین باشند: سولسشر را فراموش نکنید

جیمی کاراگر به هواداران یونایتد هشدار داد به اریک تن‌هاخ، مربی هلندی‌شان، امید بیش‌ازحد نداشته باشند و شرایط اوله گنار سولسشر را فراموش نکنند.

یونایتدها واقع‌بین باشند: سولسشر را فراموش نکنید

به گزارش "ورزش سه"، جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول و کارشناس فعلی فوتبال انگلیس، خطاب به هواداران یونایتد گفت رویاپردازی برای قهرمانی در لیگ برتر در این روزها خیلی زود است. او اریک تن‌هاخ را مربی‌ای به مراتب بهتر از سولسشر دانست ولی گفت یونایتدها نباید وضعیتی را که سولسشر در این تیم داشت فراموش کنند.

کاراگر در صحبت‌های خود اشاره کرد که سولسشر در میانه فصل 21-2020 با یونایتد صدرنشین شده بود ولی در پایان شرایطی بسیار بد را تجربه کرد. او از هواداران شیاطین سرخ خواست واقع‌بین باشند.

1793577

این صحبت‌های ستاره سابق لیورپول درحالی مطرح شد که منچستریونایتد روز یکشنبه به مصاف صدرنشین فعلی لیگ برتر، آرسنال می‌روند. شیاطین سرخ در بازی قبلی‌شان منچسترسیتی، تیم دوم جدول، را شکست دادند و اگر روز یکشنبه بتوانند از صدرنشین هم عبور کنند نام خود را به‌عنوان یکی از مدعیان مهم قهرمانی این فصل معرفی خواهند کرد.

کاراگر گفت که بازی روز یکشنبه بدون شک بسیار مهم است ولی اهمیت این مسابقه بیشتر برای آرسنال است تا یونایتد. او در این باره گفت: "هنوز تا پایان فصل خیلی مانده ولی دیدار آرسنال و یونایتد بدون شک روی قهرمانی این فصل لیگ برتر تاثیرگذار است. اما تاثیر اصلی بازی روی شانس قهرمانی آرسنال خواهد بود، نه منچستریونایتد".

1793578

دیدگاه‌ها