کد خبر : 1865838 | 30 دی 1401 ساعت 20:51 | 12K بازدید | 3 دیدگاه

همه‌چیز دست من نیست

تاوارس: برخی بازیکنان نفت مشکل دارند

سرمربی برزیلی نفت آبادان می‌گوید با خودباوری بازیکنان در لیگ برتر باقی می‌مانند.

تاوارس: برخی بازیکنان نفت مشکل دارند

به گزارش “ورزش سه” ادسون تاوارس بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: "هفته قبل از بازی با مس کرمان هفته سختی برای تیم ما بود. به علت بارندگی خیلی شانسی برای تمرین کردن در زمین چمن نداشتیم. این هفته اما شرایط کمی بهتر شد و خیلی خوب تمرین کردیم. این نکته را در نظر بگیرید که چهار پنج بازیکن تیم ما تا به حال کنار هم بازی نکرده بودند، البته این موضوع مربوط به من و باشگاه نبود. دو روز قبل برای اولین بار بود که تمام بازیکنان تیم ما کنار هم جمع شدند."

وی در ادامه گفت: "اگر خط حمله ما را با چهار بازی اولی که من بودم مقایسه کنید، کاملاً‌ متفاوت بوده است. با توجه به شرایطی که به وجود آمد از آینده تیمم مطمئن هستم و اطمینان دارم، چون فولاد تیم بسیار خوبی است و سه سال است که کنار هم با مربی ثابت بازی می‌کنند. نه فقط من، بلکه بازیکنان هم به حس اعتمادبه‌نفس رسیده‌اند. باید منتظر باشیم تا ببینیم در انتهای فصل چه نتایجی رقم خواهد خورد.

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به این پرسش که چرا در استفاده از بازیکنانی که هفته قبل خوب بازی کردند احتیاط می‌کند، گفت: "شما خبرنگار هستید دیگر؟ باید دلیلش را بدانید که در باشگاه چه اتفاقی در حال افتادن است. مربی بدون دلیل بازیکن را از ترکیب اصلی کنار نمی‌گذارد. این مشکل من نیست. بعضی از این بازیکنان با باشگاه مشکل داشتند و بحث رفتن یا تمدید قرارداد بود و چند روزی با ما تمرین نکردند. این سؤال خوبی است، چون خیلی از شما از اتفاقاتی که در باشگاه می‌افتد، بی‌اطلاع هستید."

تاوارس ادامه داد: "برای دیدگاه شما می‌گویم قبل از بازی با مس کرمان مهدی ممی‌زاده تمام طول هفته با تیم تمرین نکرد. نه اینکه مشکل از من باشد، مصدوم بود و کمر درد داشت. بعد از بازی با مس کرمان با ما تمرین کرد و فکر می‌کنم مشکلش با باشگاه هم حل شده است. سینا مریدی را هم ما فعلاً نداریم. باز هم مشکل این بازیکن با من نیست. احسان مرادیان را نیز به همین دلیل کنار تیم نداشتیم. من مربی هستم و باید با شرایطی که پیش می‌آید روبه‌رو شوم. درواقع باید با شرایطی که از دیدگاه انسانی پیش می‌آید، مشکلات را حل کنم."

دیدگاه‌ها