کد خبر : 1865855 | 01 بهمن 1401 ساعت 08:09 | 13.6K بازدید | 6 دیدگاه

اگر بهتر عمل می‌کردیم، این صحنه اصلا رخ نمی‌داد

واکنش جالب ناگلزمان به گل مشکوک حریف

سرمربی بایرن مونیخ بخشی از اشتباهات گل مشکوک حریف را مربوط به اشتباه فنی شاگردان خود دانست.

واکنش جالب ناگلزمان به گل مشکوک حریف

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بعد از تساوی هفته نهم با دورتموند، در مسیر بردهای متوالی قرار گرفته و با شش برد متوالی راهی تعطیلات دو ماهه بوندس لیگا شد؛ این تیم اما در شروع دوباره مسابقات و در یکی از بازی های هفته شانزدهم، مقابل لایپزیش با تساوی یک بر یک متوقف شدند. ناگلزمان بعد از این نتیجه تاکید کرد که تیمش می توانست عملکرد بهتری مقابل حریف داشته باشد.

او در خصوص تساوی یک – یک مقابل لایپزیش گفت: "لایپزیش بازی بسیار خوبی انجام داد و قدرتمندانه ظاهر شد. هر دو تیم در طول بازی، جنگنده بودند. ما می توانستیم در بعضی جاها بهتر باشیم و باید روی این موارد کار کنیم."

بایرن مونیخ با تساوی مقابل لایپزیش 35 امتیازی شد و حالا اگر فرایبورگِ رده دومی مقابل ولفسبورگ به پیروزی برسد، فاصله اش با شاگردان ناگلزمان در صدر به دو امتیاز کاهش خواهد یافت. این مربی با اشاره به کم دقتی مهاجمانش در بازی با لایپزیش که به از دست رفتن برد انجامید، افزود: "موقعیت های بسیار خوبی داشتیم که نتوانستیم به خوبی از آنها استفاده کنیم. به هر حال کسب یک امتیاز هم بد نبود."

1793616

بایرن با برتری یک بر صفر نیمه اول را به پایان رساند اما در دقایق آغازین نیمه دوم دروازه خود را روی یک گل مشکوک باز شده دید. آندره سیلوا در جریان به ثمر رسیدن گل تساوی لایپزیش درگیری‌ای با یوشوا کیمیش داشت که موجب برهم خوردن تعادل او شد. بایرنی ها معتقد بودند که این حرکت، خطا بود و داور بابت آن باید گل حریف را مردود اعلام می کرد. با وجود اعتراض شدید بازیکنان بایرن به تصمیم داور، ناگلزمان اما نظر متفاوتی نسبت به آن داشت.

سرمربی بایرن مونیخ وقتی با سوالی در خصوص گل مشکوک حریف مواجه شد، به جای انتقاد از داور، ضعف شاگردانش را گوشزد کرده و گفت: "من فاصله زیادی با صحنه داشتم و نمی دانم که روی کیمیش خطا شد یا نه. اما صرف نظر از این، ما باید روی یک مشکل مهم کار کرده و پاس های اوت بهتری در زمین خودی بدهیم. در این صورت با چنین مشکلاتی مواجه نخواهیم شد."

دیدگاه‌ها