کد خبر : 1865869 | 01 بهمن 1401 ساعت 09:19 | 48.9K بازدید | 54 دیدگاه

بلندپروازی آرسنال: تلاش برای جذب ستاره فرانسوی رئال

باشگاه آرسنال قصد دارد پیشنهادی برای انتقال قرضی ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی، به رئال مادرید ارائه کند.

بلندپروازی آرسنال: تلاش برای جذب ستاره فرانسوی رئال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال پس از سال‌ها به عنوان مدعی قهرمانی در لیگ برتر در صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار گرفته و حالا قصد دارد تیمش را تقویت کند تا این شرایط را در نیم فصل دوم هم ادامه دهد. 
میکل آرتتا از مدیران این باشگاه خواسته که شرایط را برای بهبود عملکرد خط میانی این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فراهم کنند. این در حالی است که آنها این هفته لئاندرو تروسارد را از برایتون به خدمت گرفتند اما همچنان قصد دارند خریدهای دیگری را هم در ماه ژانویه انجام دهند. 
استاندارد اسپورت شب گذشته مدعی شد که مدیران و همچنین کادر فنی این باشگاه به صورت جدی در حال بررسی شرایط خرید کاماوینگا هستند. 

1758609

این ستاره جوان فرانسوی این فصل 16 بازی برای رئال مادرید در لالیگا انجام داده و عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه کرده و همین باعث شده که توپچی‌ها به فکر انتقال او به شمال لندن باشند. 
او در طول این مدت تنها پنج بار در ترکیب اصلی رئال به میدان رفته اما بسیار بعید به نظر می‌رسد که با توجه به فشردگی دیدارها و همچنین شرایط لوکا مودریچ و حتی تونی کروس، مدیران و کادر فنی رئال مادرید با جدایی این هافبک 20 ساله موافقت کنند و احتمالا آرسنال باید همچنان به فکر یافتن هافبک دیگری باشد.

دیدگاه‌ها