کد خبر : 1865870 | 01 بهمن 1401 ساعت 09:30 | 4.1K بازدید | 5 دیدگاه

چهارمین باخت در چهارمین بازی متوالی؛

ادامه روزهای سخت نفت مسجد سلیمان با اشکش

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در شروع نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر بار دیگر شکست خورد تا شرایط بحرانی این تیم ادامه‌دار باشد.

ادامه روزهای سخت نفت مسجد سلیمان با اشکش

به گزارش "ورزش‌‌سه"، یکی از سه دیدار روز دوم هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر روز گذشته در کرمان برگزار شد و تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در شروع دوباره مسابقات به مصاف شاگردان فرزاد حسین‌خانی رفت.

این مسابقه با گل زودهنگام عارف رستمی آغاز شد و در ادامه در شرایطی که نفتی‌ها برای جبران نتیجه تلاش می‌کردند و موقعیت‌های خوبی هم داشتند، اشتباه دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان سبب شد تا گل دوم مسابقه هم با دبل رستمی به ثبت برسد و کار برای بازگشت مسجدسلیمانی‌ها غیرممکن شد.

این چهارمین شکست متوالی نفت مسجد سلیمان پس از خداحافظی محمدرضا مهاجری و انتخاب ابراهیم اشکش است که نماینده مسجد سلیمان را به عنوان جدی‌ترین نامزد سقوط به لیگ دسته اول مطرح کرده است.

نفتی‌ها پس از انتخاب ابراهیم اشکش ابتدا مقابل سپاهان در نقش جهان 4 گل خوردند و سپس در دو بازی متوالی مقابل آلومینیوم در مسجد سلیمان و ملوان در انزلی با یک گل بازی را واگذار کردند. باخت دو بر صفر مقابل مس کرمان چهارمین شکست متوالی این تیم و البته یازدهمین باخت این تیم در طول فصل بود. آنها 2 پیروزی و 3 تساوی را هم به دست آورده‎‌اند تا با 9 امتیاز رتبه انتهایی جدول را به نام خود زده باشند و با 9 امتیاز کارشان برای ادامه حضور در لیگ با ادامه روند فعلی بسیار سخت باشد.

دیدگاه‌ها