کد خبر : 1865896 | 01 بهمن 1401 ساعت 11:52 | 5.9K بازدید | 2 دیدگاه

پیکان منتظر لغزش هراز؛

خطر در کمین تیم عطایی: احتمال از دست رفتن صدر

این امکان‌وجود دارد که در این هفته لیگ برتر والیبال صدرنشین تغییر کند.

خطر در کمین تیم عطایی: احتمال از دست رفتن صدر

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران به حساس‌ترین روزهای خود رسیده و برخی تیم‌ها برای حضور در پلی‌آف و بعضی دیگر نیز برای بقا تلاش می‌کند.

هراز در نیم فصل اول فقط متحمل یک شکست شد تا به مقتدرانه ترین شکل ممکن عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرده باشد. با این حال شاگردان بهروز عطایی در نیم فصل دوم تا اینجا پر فراز و نشیب ظاهر شده اند اما همچنان صدرنشینی خود را حفظ کرده اند.

تیم لبنیات هراز آمل که با 15 برد و 42 امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار دارد، این هفته در سالن پیامبر اعظم (ص) به مصاف فولاد سیرجان ایرانیان می‌رود. فولادی‌ها که در دور رفت سه بر صفر مغلوب حریف شدند، این هفته برای انتقام راهی آمل خواهند شد و شرایط چند هفته اخیر تیم هراز احتمال برد آن‌ها را غیر ممکن نمی‌کند.

فولاد سیرجان در حال حاضر با 11 برد و 34 امتیاز در رتبه پنجم جدول است که در صورت شکست صدرنشین، احتمال صعود یک پله‌ای برای این تیم وجود دارد.
نتیجه دیدار آمل برای تیم پیکان تهران نیز خیلی مهم است زیرا اگر لبنیات مغلوب شود، پیکان با شکست حریف خود صدر جدول را به دست می‌آورد، زیرا این تیم در حال حاضر با 14 برد و 44 امتیاز در رتبه دوم جدول است.

پیکانی‌های این هفته میهمان شهرداری ارومیه در سالن غدیر این شهر هستند و شکست این تیم در ارومیه کار آسانی حتی برای مدعیان با سابقه لیگ برتر والیبال نیست.
شهرداری ارومیه در دور رفت سه بر یک مغلوب پیکان شد، اما این تیم شرایط بسیار متفاوتی نسبت به دور رفت دارد و در دور برگشت پنج برد متوالی و یک شکست در هفته نوزدهم تجربه کرده است. نماینده ارومیه با هشت برد و 22 امتیاز در جایگاه دهم جدول است و در صورت شکست پیکان، جایگاهش تغییری نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها