کد خبر : 1865898 | 01 بهمن 1401 ساعت 11:49 | 20.2K بازدید | 19 دیدگاه

پاسخ منفی به تیم‌های ملی: علاقه زیدان به یووه

زین الدین زیدان، مربی فرانسوی، قصد دارد حضور روی نیمکت یوونتوس را تجربه کند.

پاسخ منفی به تیم‌های ملی: علاقه زیدان به یووه

به گزارش "ورزش سه"، زیدان از زمان کناره‌گیری از هدایت رئال مادرید تا به حال از دنیای مربیگری دور بوده و روی نیمکت تیم دیگری حضور پیدا نکرده است. 
بسیاری از رسانه‌های فرانسوی مدعی شده بودند که او گزینه اصلی جانشینی دیدیه دشان پس از پایان جام جهانی 2022 قطر خواهد بود اما فدراسیون فوتبال فرانسه با این مربی برای تمدید قراردادش تا سال 2026 به توافق رسید. 
از سوی دیگر در طول این مدت گفته شد که بسیاری از تیم‌های ملی به این مربی فرانسوی پیشنهاد دادند اما او هنوز هیچ یک از آنها را نپذیرفته است. نام تیم‌هایی چون پرتغال، آمریکا، برزیل، قطر و امارات در بین این تیم‌های ملی به چشم می‌خورد. 

1789275

حالا روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده که زیدان علاقه زیادی به بازگشت به تورین و حضور روی نیمکت یوونتوس دارد، تیمی که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن آن را نیز داشته است. 
مدیران سابق یوونتوس علاقه زیادی به همکاری با او داشتند اما شرایطش هرگز پیش نیامد. حتی در ابتدای فصل جاری و با نتایج ضعیف مکس آلگری روی نیمکت بیانکونری، نام زیدان بار دیگر مطرح شده بود. 
او در طول دوران حضورش در رئال مادرید موفق شده سه بار پیاپی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و همین باعث شده که یووه علاقه خاصی به انتخابش به عنوان سرمربی داشته باشد و ممکن است او در تابستان سال آینده دوباره به عرصه مربیگری برگردد.

دیدگاه‌ها