کد خبر : 1865928 | 01 بهمن 1401 ساعت 16:47 | 45.7K بازدید | 71 دیدگاه

جذاب، پر‌گل و پر از کارت

تراکتور ۲ - ۲ گل‌گهر: زور امیر و خمس به هم نرسید!

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های لیگ بیست‌ودوم در ورزشگاه بنیان‌دیزل با تساوی به پایان رسید.

تراکتور ۲ - ۲ گل‌گهر: زور امیر و خمس به هم نرسید!

به گزارش "ورزش سه" تیم‌های فوتبال تراکتور و گل‌گهر در نخستین بازی‌شان از دور برگشت لیگ به مصاف هم رفتند‌.

دو تیم آماده این روزهای فوتبال ایران در نیمه اول این مسابقه یکی از پرگل‌ترین بازی‌های فصل را تجربه کردند و هر کدام موفق به ثبت دو گل شدند.

در نیمه اول بازی خیلی زود کاوه رضایی با اولین موقعیت، دروازه منادی را باز کرد.

در ادامه گل‌گهر به بازی برگشت و با ثبت دو گل از میزبان پیش افتاد.

درحالی‌که همه موقعیت‌های دو تیم تبدیل به گل شده بود، روی یک ضربه ایستگاهی سانتر گوستاوو به هادی محمدی رسید تا ضربه این بازیکن پس از برخورد به گلزاری، گل تساوی تی‌تی‌ها را به همراه داشته باشد.

نیمه دوم این دیدار هم با حملات هر دو تیم همراه شد، اما کیفیت موقعیت‌های خلق‌شده روی دروازه دو تیم با نیمه اول متفاوت بود و به جز شوت خطرناک صفا هادی و ضربه آرتا در دقایق پایانی، فرصت جدی دیگری نصیب دو تیم نشد تا در نهایت این بازی با همان نتیجه نیمه اول و تساوی دو بر دو به پایان برسد.

ویدئو: 270489

هفته شانزدهم لیگ برتر، شنبه اول بهمن 1401
ورزشگاه بنیان‌دیزل/ بدون تماشاگر
گروه داوری: بیژن حیدری، محمدرضا منصوری، امید افخمی و محمدباقر پورباقر/ ناظر: محمدرضا فلاح

1793727

تراکتور

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد آقاجانپور، صفا هادی، گستاوو واگنین، محمدرضا عباسی (۷۴- هاشم‌نژاد)، محمد قنبری، رضا اسدی و کاوه رضایی

سرمربی: پاکو خمس

گل‌گهر

محمدحسین اکبرمنادی، علیرضا آرتا، مهران گلزاری، امیر جعفری (69- علی مصلح)، مهدی تیکدری، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، محمد خدابنده‌لو، امین قاسمی‌نژاد(46- امیر شهیم (76- بهنام برزای))، رضا شکاری و مرتضی تبریزی (۴۶- کیروش استنلی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

1793728

🟨 اخطار ها:
تراکتور: هادی محمدی (27) محمد آقاجانپور (62) صفا هادی (82)
گل گهر: علیرضا علیزاده (37)

🟥 اخراج:
تراکتور: آرش قادری (90+3)

⚽شرح گل:
تراکتور یک - گل‌گهر صفر (دقیقه 5- کاوه رضایی): روی ارسال از جناح راست دفاعی گل‌گهر، دفع ناقص مدافع این تیم توپ را پیش روی کاوه رضایی روی خط محوطه قرار داد که شوت سرضرب این بازیکن دور از دستان منادی به گل اول تراکتور تبدیل شد.
گل‌گهر یک - تراکتور یک (دقیقه ۳۰- امین قاسمی‌نژاد): پس از اعلام خطای پنالتی روی مرتضی تبریزی، قاسمی‌نژاد با ضربه‌ای دقیق گل تساوی گل‌گهر را وارد دروازه اخباری کرد.

1793729

گل‌گهر دو - تراکتور یک (دقیقه 34- رضا شکاری): روی یک ضدحمله پرتعداد از سوی سیرجانی‌ها، رضا شکاری، بازیکن سابق تراکتور با شوتی دقیق و محکم از پشت محوطه جریمه، دومین گل گل‌گهر را به ثمر رساند به مانند بازی دور رفت برابر قرمزهای تبریز گلزنی کرده باشد.

1793730

تراکتور دو - گل‌گهر دو (دقیقه۴۰- گل‌بخودی): روی ضربه ایستگاهی به دهانه دروازه، هادی محمدی با جایگیری در نقطه کور خط دفاعی گل‌گهر ضربه‌ای را به قصد پاس به بیرون به توپ زد که پس از برخورد با مهران گلزاری وارد دروازه منادی شد.

⏱لحظات حساس:
دقیقه 12: محمدرضا اخباری روی شوت خدابنده‌لو به شکلی عجیب توپ را با سینه دفع کرد که ضربه ریباند توسط تبریزی راهی اوت شد.
دقیقه 15: پاس در عرض محمد خدابنده‌لو به طرزی خطرناک از مقابل دروازه تراکتور به بیرون رفت و تبریزی نتوانست توپ را قطع کند.
دقیقه 17: شوت والی صفا هادی با کمترین اختلاف ممکن از بالای دروازه منادی به بیرون رفت تا اختلاف به دو گل نرسد.
دقیقه ۴۶: رضا اسدی پس از یک رفت و برگشت توپ با منادی تک به تک شد که ضربه چیپ او پس از تعلل زیاد با دخالت مدافع گل‌گهر دفع شد.
دقیقه ۵۴: محمد قنبری با یک سر توپ در محوطه جریمه توپ را روی پای چپ خود آورد و با یک ضربه محکم قصد باز کردن دروازه گل‌گهر را داشت که منادی با یک واکنش تماشایی توپ را راهی اوت کرد.
دقیقه ۶۷: ارسال عالی آقاجانپور به دهانه دروازه فرصت خوبی برای گلزنی بازیکنان بلندقامت تراکتور فراهم کرد اما قرمزها از این موقعیت استفاده نکردند.
دقیقه ۸۴: شوت سنگین صفا هادی از پشت محوطه جریمه با واکنش عالی اکبرمنادی راهی کرنر شد.
دقیقه ۸۸: روی ارسال ضربه ایستگاهی به روی دروازه گل‌گهر، شوت محکم آرتا با فوق‌واکنش اخباری دفع شد‌.

📌اتفاق ویژه:
بازگشت کاوه رضایی به ترکیب اصلی تراکتور با گلزنی از مهم‌ترین اتفاقات این مسابقه بود.

🔴بهترین بازیکن:
صفا هادی، هافبک دفاعی عراقی تراکتور یکی از برترین بازی‌های خود در طول فصل را به نمایش گذاشت تا جلوتر از کاوه و شکاری، شایسته دریافت این عنوان باشد.

دیدگاه‌ها