کد خبر : 1865963 | 01 بهمن 1401 ساعت 16:47 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

چرا خودمان را جای بازیکنان نمی‌گذاریم؛

فاضلی: گفتیم خطا بیرون محوطه بوده و به ما خندیدند

وحید فاضلی می‌گوید در این بازی برای تیمشان یک پنالتی گرفته نشده و پنالتی هوادار هم اشتباه بوده است.

فاضلی: گفتیم خطا بیرون محوطه بوده و به ما خندیدند

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی، مربی آلومینیوم اراک، در کنفدانس خبری پس از بازی با هوادار گفت: به لحاظ فنی تیممان کاملا مالک توپ و میدان بود و آمار بازی بیرون می‌آید. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و موقعیت به حریف ندادیم. دقیقه ۲۰ اولین توپی که به محوطه ما آمد تبدیل به پنالتی شد. تغییراتی بین دو نیمه داشتیم. تیم برگشت و به گل رسیدیم. از چند راه حمله می‌کردیم؛ از کناره‌ها، ضربات ایستگاهی، توپ‌گیری از حریف و انتقال خلق موقعیت کردیم و به لحاظ تنوع تاکتیکی از اکثر راه‌ها استفاده کردیم. از بچه‌ها تشکر می‌کنم و بسیار عالی بازی کردند و زحمت کشیدند. به یک‌سری از بچه‌ها که هسته اصلی هستند فشار می‌آید و واقعا بعضی بازیکنان با خستگی و مصدومیت جنگیدند و ادامه دادند. فوتبال جز این نیست که خلق موقعیت کنید و جلوی خلق موقعیت حریف را بگیرید. حتی بازیکنی از امیدهایمان، علی وطن‌دوست ۱۹ساله را بازی دادیم. کوچکترین عضو تیم ما هم خوب بازی کرد.

فاضلی در خصوص مسائل داوری گفت: کادر ما بسیار اخلاق‌مدار است و تابه‌حال نگفتیم آمار علیه ماست و بیشترین ضرر داوری را کردیم. در بازی با فولاد کل جامعه فوتبال گفتند ما آسیب دیدیم، آیا ما بیانیه صادر کردیم و اعتراض کردیم؟ اخلاق‌مدارانه کار را جلو می‌بریم و همین امروز من به آقای مهدوی خسته نباشید گفتم. آقای مهدی رحمتی تیمش یک پنالتی آسیب دیده و یک پنالتی برایش گرفته نشده، ضربان بالاست و همیشه می‌گوییم خودمان را جای داوران بگذاریم، چرا خودمان را جای بازیکنان نگذاریم؟ مربی جوان این همه زحمت کشیده و می‌بیند همه چیز علیهش است. با اولین اعتراض ایشان کارت قرمز به آقای رحمتی داد.

مربی آلومینیوم در خصوص داوری افزود: آقای تاج گفتتد به لحاظ داوری اگر اعتراضی هست گوش شنوا داشته باشیم. تیم ما در دو هفته اخیر آسیب دیده است. کمک داور باید به داور می‌رساند که خطا بیرون است. ما سر پنالتی هم اعتراض نکردیم، گفتیم بیرون بود ولی به ما خندیدند! روی صحنه میلاد فخرالدینی چیزی جز این بود که مدافع هوادار، صائب محبی مسیرش را عوض کرد یا نه؟ نیم متر مسیرش عوض شد و خودش را به فخرالدینی زد.

او در پایان گفت: کاملا محترمانه حرف می‌زنیم و نمی‌خواهیم به داوران بی‌احترامی کنیم. فوتبال ما به بی‌راهه می‌رود. قبل از این دیدار گفتم گروه علمی-پژوهشی درست کنیم و ببینیم اشتباه داوری بدون VAR در فوتبال ما چند درصد است، در فوتبال حرفه‌ای چند درصد است؟ هر سال مقایسه کنیم. آقایان لطفا تلاش بکنید. مربی جوان به خاطر اشتباهات داوری می‌سوزد.

دیدگاه‌ها