کد خبر : 1865973 | 01 بهمن 1401 ساعت 17:20 | 11K بازدید | 10 دیدگاه

آلگری: با وجود کسر امتیاز در یووه می‌مانم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، اعلام کرد با وجود کسر 15 امتیاز از این تیم، او قصد جدایی ندارد و به هدایت بیانکونری ادامه خواهد داد.

آلگری: با وجود کسر امتیاز در یووه می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، دیروز خبری در ایتالیا منتشر شد که برای یوونتوس و هوادارانش یک کابوس واقعی بود. فدراسیون فوتبال ایتالیا این باشگاه را به دلیل چندین تخلف مالی و از جمله اعلام بیش از واقعیت بودجه نقل و انتقالات و دستمزد بازیکنان محکوم کرد.

بر اساس حکمی که دیشب علیه یوونتوس صادر شد، این تیم با کسر 15 امتیاز به رتبه دهم جدول سری آ سقوط کرد. ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یووه، اما امروز گفت در این شرایط دشوار قصد ترک تیمش را ندارد و به هدایت بیانکونری ادامه خواهد داد.

1793754

آلگری در واکنش به حکم شدیدی که علیه یوونتوس صادر شده گفت: "من سرمربی یووه هستم و سرمربی این تیم خواهم ماند. آدم‌های درست باید در روزهای دشوار درستی‌شان را ثابت کنند و مسئولیت‌پذیر باشند. وقتی همه‌چیز روبراه باشد، همه خوب هستند. من نمی‌توانم شدت این حکم و کاهش پانزده امتیازی تیم را تحلیل کنم. ولی تکرار می‌کنم که باشگاه ما به همراه وکلایش قبلا یک بیانیه رسمی صادر کرده‌ است. ما باید سکوت کنیم و از سر و صدای زیادی بپرهیزیم و شرایط جدید را مثل یک چالش ببینیم.

حکم نهایی دو ماه دیگر خواهد آمد و اگر تا آن زمان دست روی دست بگذاریم افسوس خواهیم خورد. هر چه پیش بیاید ما باید آن را مثل یک فرصت ببینیم. وقتی این حکم صادر شد، من امتیازهایی که برای صعود به چمپیونزلیگ لازم داریم را محاسبه کردم. اگر اتفاق جدیدی نیفتد برای رسیدن به این هدف نیاز به اتفاقی خارق‌العاده داریم."

1793755

با اینکه آلگری تاکید کرد به هدایت یوونتوس ادامه می‌دهد، دیگر مدیران ارشد باشگاه به اندازه او خوش‌اقبال نیستند. با اینکه کل هیات‌مدیره باشگاه در اواخر ماه نوامبر استعفا دادند، ولی حکم دیشب برخی دیگر از اعضای مدیریت باشگاه چه در زمان حال و چه در گذشته را جریمه کرده است. 

دیدگاه‌ها