کد خبر : 1866001 | 01 بهمن 1401 ساعت 18:45 | 49.3K بازدید | 47 دیدگاه

معضل بزرگ در صورت صعود رئال به نیمه‌نهایی کوپادل‌ری

اگر رئال مادرید با شکست اتلتیکو به نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری صعود کند، فدراسیون فوتبال اسپانیا برای برنامه‌ریزی بازی رفت نیمه‌نهایی دچار معضل بزرگی خواهد شد.

معضل بزرگ در صورت صعود رئال به نیمه‌نهایی کوپادل‌ری

به گزارش "ورزش سه"، دیروز قرعه‌کشی یک چهارم نهایی کوپا دل ری انجام شد و رئال مادرید پنجشنبه پیش رو باید در برنابئو برابر اتلتیکو مادرید قرار بگیرد. در صورت پیروزی رئال، این تیم دو بازی رفت و برگشت در نیمه‌نهایی خواهد داشت و بازی رفت برای 8 فوریه برنامه‌ریزی شده است. ولی در همین روز رئال باید در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان در مراکش به میدان برود و طبعا بازی رفت کوپا دل ری به تعویق خواهد افتاد.

1792032

رئال مادرید بین 13 تا 17 فوریه بازی ندارد و فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌تواند در این مقطع بازی رفت نیمه‌نهایی کوپا را برنامه‌ریزی کند، اما اینجا یک معضل دیگر خواهیم داشت. رئال اگر در این مرحله به بارسا یا سویا برخورد کرده باشد، امکان برگزاری بازی در آن مقطع وجود نخواهد داشت، چون این دو تیم باید در پلی‌آف لیگ اروپا به میدان بروند. تنها اگر والنسیا، سوسیداد، اوساسونا یا ببلبائو به رئال برخورد کنند، امکان برگزاری بازی رفت بین 13 تا 17 فوریه وجود خواهد داشت. به اینها باید بازی عقب‌افتاده رئال و الچه را هم اضافه کرد (به دلیل برگزاری جام باشگاه‌ها) که تنها تاریخ ممکن برای برگزاری‌اش، 15 فوریه است.

دیدگاه‌ها