کد خبر : 1866006 | 01 بهمن 1401 ساعت 19:12 | 6.5K بازدید | 8 دیدگاه

از جایی ضربه خوردیم که فکرش را نمی‌کردیم؛

الهویی: مساوی در تبریز نتیجه خوبی است

سعید الهویی می‌گوید تساوی برابر تراکتور در تبریز، نتیجه خوبی است، اما گل‌گهر می‌توانست با سه امتیاز از زمین خارج شود.

الهویی: مساوی در تبریز نتیجه خوبی است

به گزارش ورزش سه، سعید الهویی پس از تساوی ۲-۲ گل‌گهر و تراکتور در نشست خبری حاضر شد و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: خیلی خوشحالیم که در خدمت شما هستیم. قبل از بازی هم از طرف آقای قلعه‌نویی عرض کردم که خاطرات خوش بسیار زیادی از تبریز و تیم تراکتور و هوادارانش داشتیم و خوشحالیم که دوباره به این شهر برگشتیم و شما و تیم تراکتور را دیدیم.

وی افزود: خیلی خوشحالیم که تیم تراکتور شرایط خیلی خوبی پیدا کرده و مدل فوتبال جذابی بازی می‌کرد و قبل از بازی هم صحبت کردیم. تیم خیلی جذاب‌تری شده و در ۳-۴ بازی اخیرش هم نشان داد که کیفیت فنی‌اش بالا رفته است. برای تیم تراکتور خوشحالیم چون می‌دانیم که عشق اول مردم تبریز و شهرهای آذری زبان است. امیدواریم که روند رشد این تیم ادامه داشته باشد.

مربی گل‌گهر سپس درباره دیدار امروز برابر تراکتور عنوان کرد: ما تحلیل و آنالیز خوبی از تراکتور داشتیم و می‌دانستیم که این تیم در پرسینگ تیم خیلی خوبی است و مدل حملات این تیم با استفاده از آقای رضا اسدی به عنوان یک مهره کاذب را می‌دانستیم و سعی کردیم مقابله کنیم، ولی متاسفانه از جاهایی ضربه خوردیم که فکرش را نمی‌کردیم، چون آنجا را نقطه ضعف خودمان و قوت حریف نمی‌دانستیم.

او ادامه داد: متاسفانه روی دو دفع توپ خیلی ساده گل خوردیم؛ هر چند که اکبرمنادی روی یکی-دو صحنه عکس‌العمل‌های خیلی خوبی نشان داد، اما روند بازی به سمتی بود که خودمان با پرسینگ و مدل بازی‌سازی‌‌مان توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم که آن سمت زمین هم آقای اخباری عملکرد خیلی خوبی داشت. بازی خیلی جذابی بود و غیر از چهار گلی که دیدیم، موقعيت‌های زیادی روی دو دروازه ایجاد شد‌. فکر می‌کنم ما و تراکتور، جزء تیم‌های جذاب لیگ هستیم و از این به بعد هم خواهیم بود، چون خیلی تهاجمی فوتبال بازی می‌کنیم و حتی تاکتیک تدافعی‌مان هم تعاجمی است؛ هم ما و هم تراکتور از جلو پرس می‌کنیم و به همین دلیل بازی جذابی دیدیم.

1601248

الهویی با اشاره به غایبان گل‌گهر در این مسابقه گفت: دست آقای قلعه‌نویی از لحاظ مهره در این بازی بسته بود. به خاطر تایمی که فکر می‌کردیم می‌توانیم به تیم‌مان استراحت بدهیم، اما درگیر بازی عقب‌افتاده با اراک شدیم و با اتوبوس رفتیم و برگشتیم، کمی تیم‌مان مستهلک شد و چند مصدوم داشتیم. برای مثال مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان و وسلی را در این بازی نداشتیم و شایان و مهران گلزاری هم با فداکاری و با وجود مصدومیتی که داشتند بازی کردند. با این وجود از شرایط فنی بازی راضی هستیم.

او با اشاره به امید گلزنی دو تیم در این مسابقه، گفت: اشتباهاتی داشتیم که متاسفانه تنبیه شدیم و دو گل دریافت کردیم. اما وقتی از لحاظ فنی به بازی نگاه می‌کنیم، برنامه و اهدافی که داشتیم، اتفاق افتاد. مقابل تیمی که از تیم‌های خوب لیگ است، ۱/۸۳ امید گلزنی ما بود و فقط ۰/۳۴ برای تیم حریف (طبق آمار متریکا). آن چیزی را که باید به لحاظ فنی تولید می‌کردیم، کردیم. اما متاسفانه نتوانستیم با سه امتیاز برویم. برای تیم تراکتور آرزوی موفقيت می‌کنم، چون مسیر خوبی دارد و با حمایت شما می‌تواند روند رو به رشد خود را ادامه بدهد.

مربی گل‌گهر با تاکید بر اینکه این تیم می‌توانست با سه امتیاز زمین را ترک کند، گفت: نتیجه مساوی برابر تراکتور در تبریز، آن هم این تراکتوری که ما تحلیل می‌کنیم، نتیجه خوبی است، اما از لحاظ فنی ما موقعیت کافی برای پیروزی ایجاد کردیم و روی اشتباهات ساده‌ای گل خوردیم.

الهویی با اشاره به تاثیر غیبت هواداران تراکتور روی مسابقه بیان کرد: طبیعتا هر تیمی با هوادارش بهتر است اما به هر حال بازی در استادیوم خانگی و فضا و جوی که در آن قرار گرفته‌ای و آب و هوا هم تاثیرگذار است. ما هم مثل شما هنوز خاطره حضور ۸۰هزار هوادار در بازی تراکتور و النصر را فراموش نکردیم که تا دقیقه آخر ایستاده بودند و تیم را تشوق می‌کردند. مطمئنا تاثیرگذار هستند اما به هر حال بازی کردن در تبریز برابر تراکتور سخت است، به خصوص که این تیم کیفیت خیلی خوبی از خودش نشان می‌دهد و برای هوادارانش جای امیدواری دارد. یک امتیاز برابر این تیم در تبریز، امتیاز خوبی است اما لیاقت پیروز شدن را داشتیم و خودمان از دستش دادیم.

ویدئو: 270509

دیدگاه‌ها