کد خبر : 1866009 | 01 بهمن 1401 ساعت 19:30 | 44.9K بازدید | 25 دیدگاه

درخشش کاوه در تبریز روی اعصاب استقلالی‌ها!

ستاره خط حمله تراکتور در شرایطی حضورش در ترکیب اصلی تراکتور را با گل جشن گرفت که در شروع فصل برای حضور در استقلال به ایران برگشته بود.

درخشش کاوه در تبریز روی اعصاب استقلالی‌ها!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز در ورزشگاه بنیان‌دیزل با نتیجه تساوی دو بر دو مقابل گل‌گهر متوقف شد تا شاگردان پاکو خمس به رغم نمایشی هجومی از کسب برد مقابل یکی دیگر از تیم‌های بالانشین جدول باز بمانند.

نکته ویژه ترکیب امروز تراکتور در برابر سیرجانی‌ها، حضور فیکس کاوه رضایی بود. مهاجمی که در اوج گمانه‌زنی‌ها پیرامون بازگشتش به استقلال در نیم‌فصل، سومین بازی از زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی را هم در لباس تراکتور تجربه کرد و بار دیگر در ترکیب این تیم درخشید.

رضایی در همان اولین لمس توپ در محوطه جریمه گل‌گهر با یک شوت سرضرب و تماشایی با پای غیرتخصصی، گل نخست تیمش را به ثمر رساند تا خمس را بابت بازی دادن به او از ابتدا، خشنود کند.

کاوه که در این فصل به دلیل مصدومیت، فرصت زیادی برای بازی در ترکیب تراکتور پیدا نکرده، در اندک شانس‌هایی که برای بازی به دست آورده، عملکردی تحسین‌برانگیز داشت و همین موضوع باعث شده تا خمس، سرمربی اسپانیایی تراکتور هم روی ماندن این بازیکن در تیمش تاکید کند.

1793794

مهاجم محبوب هواداران استقلال که در ابتدای فصل با موج زیادی از امیدواری به جمع آبی‌های پایتخت اضافه شده بود، بعد از دور ماندن از لیست این تیم، راهی تبریز شد و در شش بازی لیگی برای این تیم دو گل مقابل سپاهان و گل‌گهر، تیم‌های دوم و سوم جدول به ثمر رساند تا بار دیگر کیفیت بالای خود را به رخ لیگ بکشد.

حالا باید دید آیا مدیران استقلال می‌توانند با باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی و فراهم‌کردن شرایط برگشت این بازیکن، کاوه را به حضور مجدد در استقلال متقاعد کنند و این ستاره را دوباره به خدمت بگیرند تا بخش اعظمی از مشکلات این تیم در خط حمله و گلزنی برطرف شود یا خیر.

آنچه مشخص است از صحبت‌های مدیران تراکتور در طول فصل کاملا این مفهوم برداشت می‌شود که رضایی در صورت داشتن پیشنهاد از استقلال قادر به بازگشت به این باشگاه خواهد بود چرا که اگر چیزی غیر از این بود، مدیران تراکتور به همان صراحت صحبت در مورد آلوز، در مورد کاوه هم موضع‌گیری می‌کردند.

دیدگاه‌ها