کد خبر : 1866026 | 01 بهمن 1401 ساعت 21:19 | 27.5K بازدید | 43 دیدگاه

بازی اول از این بهتر نمی‌شد

امید جدید چلسی از اوکراین: درخشان و امیدوارکننده

در دیدار بی‌روح دو تیم چلسی و لیورپول که با تساوی بدون گل به پایان رسید خرید جدید آبی‌های لندن، مودریک، در اولین بازی‌اش برای این تیم عملکردی امیدوارکننده داشت.

امید جدید چلسی از اوکراین: درخشان و امیدوارکننده

به گزارش "ورزش سه"، بازی امشب لیورپول و چلسی که در آنفیلد برگزار شد بار دیگر نشان داد که چرا این دو تیم در حال حاضر در رتبه‌های هشتم و دهم جدول لیگ برتر حضور دارند. رتبه‌هایی که برای دو قدرت سنتی فوتبال انگلیس طبیعی به نظر نمی‌رسد.

لیورپولی‌ها که با از دست دادن‌های مداوم توپ تنها شبحی از لیورپول فصل‌های گذشته بودند و چلسی‌ای که بار دیگر بدون شماره 9 بازی می‌کرد و برای گلزنی مشکل داشت. البته نباید لشگر مصدومان دو تیم را نادیده گرفت. مصدومان متعددی که باعث شده بود در هر دو تیم شاهد حضور بازیکنانی کمتر شناخته شده باشیم.

اما مسابقه امشب شاهد حضور یک تازه‌وارد بود: میخایلو مودریک، خرید جدید چلسی از اوکراین که به نظر می‌رسد یکی از آینده‌دارترین جوانهای فوتبال اروپا خواهد بود.

1793835

از زمانی که به دستور گراهام پاتر شاهد حضور این خرید جدید چلسی در میدان بودیم این ستاره 100 میلیون یورویی به معنای واقعی کلمه در روند بازی تغییری اساسی ایجاد کرد. درحالیکه تنها نیم ساعت به پایان بازی باقی مانده بود مودریک با پیراهن شماره 15 وارد زمین شد. او به سمت چپ چلسی رفت و بلافاصله ایجاد موقعیتهای گلزنی را آغاز کرد.

1793834

مودریک کارش را با دو دریبل تماشایی آغاز کرد و میلنر و جو گومز را مات و مبهوت گذاشت. ضربه تمام‌کننده او اما به کنار دروازه آلیسون اصابت کرد تا او در اولین دقایق بازی‌اش برای چلسی به گل نرسد. اما این پایان درخشش ستاره جوان اوکراینی نبود و تا پایان بازی بارها شاهد فرارها‌ پاسها و ارسالهای خوبی بودیم که نشان داد چلسی باید به این خرید جدیدش امیدوار باشد. مودریک یک پاس تماشایی هم برای چوکومکا فراهم کرد که باعث شد او با دروازه‌بان برزیلی لیورپول عملا تک به تک شود ولی توپ را از دست داد.

1793771
1793770

پاتر حق دارد به هفته‌های آینده زمانی که ژوائو فلیکس و مودریک را در خط تهاجمی تیمش به میدان بفرستد امیدوار باشد. 

دیدگاه‌ها