کد خبر : 1866032 | 01 بهمن 1401 ساعت 21:46 | 23.1K بازدید | 68 دیدگاه

گالتیه: پی‌اس‌جی به دنبال خرید مهاجم است

کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، می‌گوید این باشگاه برای خرید یک مهاجم در بازار نقل و انتقالات حضور دارد.

گالتیه: پی‌اس‌جی به دنبال خرید مهاجم است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پاری سن ژرمن روز دوشنبه در جام حذفی فرانسه به میدان می‌رود امشب کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در کنفرانس خبری خود با اعلام سیاست تیمش در بازار نقل و انتقالات زمستانی خبرساز شد.

1793855

گالتیه صحبتهای خود را با ابراز تاسف از عملکرد پاری سن ژرمن در دو مسابقه اخیرش آغاز کرد. پاریسی‌ها سال نوی میلادی را با شکست 1-0 مقابل لانس آغاز کردند، بعد آنژه را شکست دادند و سپس در دیدار مقابل رن 1-0 شکست خوردند. گالتیه در این باره گفت:" در این دو بازی ضعف داشتیم. با بازیکنان‌مان کار کرده‌ایم تا بفهمیم علت این ضعف‌ها چیست. راه‌حل ما این است که وقتی مالکیت را از دست دادیم بتوانیم به شکلی موثر و سریع آن را پس بگیریم. در هفته‌های آینده گگن‌پرس یکی از اولویتهای ما در تمرینات خواهد بود".

با اینکه پاری سن ژرمن روز دوشنبه در کوپ دو فرانس مقابل تیمی دسته ششمی به میدان می‌رود گالتیه گفت قوی‌ترین ترکیب را به میدان می‌فرستد. او گفت:" بین بازی دوشنبه و بازی بعدی ما فاصله خوبی هست و من نمی‌خواهم بازیکنان اصلی مدت زیادی دور از شرایط مسابقه باشند. ما در بازی جام حذفی عملا با همان ترکیبی بازی خواهیم کرد که در لیگ به میدان می‌رویم".

اما بخش جنجالی صحبت‌های گالتیه وقتی مطرح شد که از او درباره نقل و انتقالات زمستانی پاری سن ژرمن پرسیده شد. او که قبلا گفته بود تنها در صورت از دست دادن بازیکن دست به خرید خواهد زد امشب به خبرنگاران گفت:" ما به دنبال مهاجم می‌گردیم. مهاجمی که توان بازی متمایل به کناره‌ها را داشته باشد. من مهاجمی که بلندقد و پرقدرت باشد و بتواند با هر دو پا و با سر خوب کار کند را ترجیح می‌دهم".

دیدگاه‌ها