کد خبر : 1866043 | 01 بهمن 1401 ساعت 22:35 | 17.6K بازدید | 31 دیدگاه

انریکه نزدیک به نیمکت برزیل: مذاکرات در جریان است

رسانه‌های برزیلی اعلام کردند لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا، در حال مذاکرات رسمی با فدراسیون فوتبال برزیل برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی این کشور است.

انریکه نزدیک به نیمکت برزیل: مذاکرات در جریان است

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته شایعاتی درباره احتمال منصوب شدن لوئیس انریکه به عنوان سرمربی تیم ملی برزیل مطرح شده بود ولی این گزارش‌ها در حد شایعه باقی ماند و گمانه‌زنی‌هایی هم درباره شانس انریکه برای هدایت تیم ملی پرتغال و بعضی تیمهای ملی دیگر مطرح بود.

ولی امروز رسانه برزیلی UOL Esporte اعلام کرد مذاکراتی جدی بین فدراسیون فوتبال این کشور و انریکه در حال انجام است. این رسانه می‌گوید مذاکرات به مراحل پیشرفته رسیده و قرار است ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون این کشور، هفته آینده به اروپا سفر کرده و انتخاب انریکه را قطعی کند.

1793875

بر اساس این گزارش رونالدو نازاریو نقش مهمی در شروع مذاکرات بین لوئیس انریکه و فدراسیون برزیل داشته است. رونالدو در دوران حضورش در باشگاه بارسلونا با انریکه همبازی بوده و با او روابط دوستانه دارد.

انریکه در جام جهانی قطر هدایت تیم ملی کشورش اسپانیا را به عهده داشت ولی بعد از حذف لاروخا همکاری او با فدراسیون فوتبال اسپانیا پایان یافت. در هفته‌های گذشته از چندین گزینه سرشناس برای هدایت برزیل و جانشینی تیته یاد شده بود که از جمله آنها می‌توان به کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، اشاره کرد. هر چند سرمربی ایتالیایی کمی بعد این شایعات را تکذیب کرد و گفت به قرارداد بلندمدت خود با رئال مادرید پایبند است.

همانطور که انریکه بعد از حذف اسپانیا از جام جهانی کناره‌گیری کرد تیته هم بعد از حذف سلسائو از مرحله یک‌چهارم‌نهایی این تورنمنت با شکست مقابل کرواسی استعفا داد تا فدراسیون فوتبال این کشور تلاش برای پیدا کردن جانشین او را آغاز کند.

1793876

دیدگاه‌ها