کد خبر : 1866065 | 02 بهمن 1401 ساعت 00:52 | 13.6K بازدید | 12 دیدگاه

ما یوونتوس هستیم، قوی‌تر از همیشه بر می‌گردیم

ولاهوویچ: کسر چند امتیاز ما را نمی‌ترساند

مهاجم یوونتوس معتقد است که تیمش با پشت سر گذاشت شرایط سخت فعلی، قوی تر از همیشه بر می گردد.

ولاهوویچ: کسر چند امتیاز ما را نمی‌ترساند

به گزارش "ورزش سه"، دوشان ولاهوویچ یکی از بازیکنانی است که پیش بینی می شود پس از کسر 15 امتیاز از یوونتوس، این تیم را ترک کند؛ با این وجود اما او اصرار دارد که ما از هیچ چیز نمی ترسیم و قوی تر از همیشه بر خواهیم گشت.

مهاجم صربستانی یوونتوس در تابستان آینده پیشنهادات زیادی روی میز خواهد داشت. مشتریان اصلی او از لیگ برتر انگلیس هستند و باشگاههایی مثل تاتنهام و آرسنال برای جذب این بازیکن رقابت می کنند. بعد از انتشار خبر کسر 15 امتیاز از یووه و احتمال مجازات های بعدی، باشگاه های خواهان ولاهوویچ آماده ارائه پیشنهادات جدید برای جذب او هستند.

با وجود چنین اتفاقاتی، ولاهوویچ تاکید کرد که از تصمیمش برای حضور در یووه پشیمان نیست و افزود: "از دست دادن چند امتیاز باعث ترس ما نمی شود. ما از تلاش کردن و بالا زدن آستین ها هراسی نداریم و از هیچ حریفی هم نمی ترسیم. در شرایطی که فکر می کنند ما سقوط کرده ایم اما قوی تر از همیشه بر می گردیم. ما یوونتوس هستیم."

بعد از کسر امتیاز از یوونتوس، موجی از اعتراضات را از سوی بازیکنان فعلی و سابق این تیم شاهد بودیم. آنها معتقدند که در فوتبال باشگاهی ایتالیا تخلفات بسیاری بدون مجازات خاصی صورت می گیرد و رای یاد شده مصداق بارز بی عدالتی است.

دیدگاه‌ها