کد خبر : 1866067 | 02 بهمن 1401 ساعت 01:32 | 30.8K بازدید | 23 دیدگاه

فعلا شانس لیورپول از همه بیشتر است

دوئل ابرقدرت‌ها برای جذب ستاره دورتموند

شاه مهره نقل و انتقالاتی دورتموند هنوز تصمیم نهایی خود در خصوص آینده را اتخاذ نکرده است.

دوئل ابرقدرت‌ها برای جذب ستاره دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می رود که جود بلینگام این هفته پیشنهاد تمدید قرارداد دورتموند با دو برابر رقم قبلی را رد کند. به این ترتیب حراج صد میلیون پوندی هافبک 19 ساله انگلیسی رسما آغاز خواهد شد؛ او مشتریان بزرگی چون رئال مادرید، لیورپول و دو تیم شهر منچستر دارد.

باشگاه دورتموند در نظر دارد تا هر چه سریع تر با بلینگام در مورد آینده این بازیکن به جمع بندی نهایی دست یابند. این باشگاه حاضر است برای تمدید قرارداد پنج ساله بلینگام، با پرداخت مبلغ 180 هزار پوند در هفته، این هافبک جوان را به پر درآمدترین بازیکن بوندس لیگا تبدیل کند.

1793919

با این حال مدیران باشگاه آلمانی به خوبی می دانند که ملی پوش انگلیسی بعد از درخشش در جام جهانی 2022 به دنبال تجربه کردن، فضایی جدید و بزرگتر است. سان چندی پیش فاش کرد که باشگاه دورتموند به خریداران بلینگام اعلام کرده که می بایست 75 درصد از کل هزینه را پیش از انتقال بپردازند. این باشگاه به خوبی می داند که می تواند از فروش بلینگام، پول خوبی به جیب بزند.

ملی پوش 19 ساله انگلیسی می تواند پیشنهاداتی در حد 300 هزار پوند در هفته را نیز دریافت کند اما او پیش تر نشان داده که پیشرفت را به مسائل مالی ترجیح می دهد. طبق گزارش منابع آگاه، پدرش جود (مارک) با لیورپولی ها مذاکرات امیدوارکننده ای داشته است. البته اگر کار خرج کردن و ارقام نجومی کشیده شود، این باشگاه قافله را به رقیبان متمول خود واگذار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها