کد خبر : 1864168 | 21 دی 1401 ساعت 16:05 | 44.2K بازدید | 26 دیدگاه

امضای جود بلینگام روی پیراهن رئال مادرید (عکس)

جود بلینگام با دورتموند در ماربیا اسپانیا حضور دارد و روز گذشته در محاصره هواداران رئال، پیراهن این باشگاه را برای یکی از هواداران امضا کرد.

امضای جود بلینگام روی پیراهن رئال مادرید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، درخشش جود بلینگام در ترکیب دورتموند و همچنین نمایش خوب این بازیکن برای تیم ملی انگلیس در جام جهانی 2022 قطر باعث شد که بسیاری از باشگاه‌های اروپایی به دنبال جذب او باشند. این ستاره انگلیسی یکی از مهره‌های کلیدی دورتموند، خصوصا پس از جدایی ارلینگ هالند بوده است و عملکرد قابل توجه او در خط میانی این تیم تحسین بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان را به همراه داشته است.

1788708

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله منچسترسیتی، لیورپول و رئال مادرید علاقه زیادی به جذب او دارند و گفته می‌شود مدیران رئال مذاکراتی را با نمایندگان این بازیکن و همچنین باشگاه دورتموند انجام داده‌اند و شانس اول به خدمت گرفتن او به حساب می‌آیند. مدیران رئال با توصیه جونی کالافات، مدیر استعدادیابی باشگاه، به قطعیت رسیده اند که بلینگام می تواند بهترین خرید تابستانی باشد و برای جذب او خیلی زود اقدام خواهند کرد.

1790405

باشگاه دورتموند از تعطیلات زمستانی استفاده کرده و در ماربیا اسپانیا اردو زده است. این بهترین فرصت برای دوست‌داران رئال بود تا راهی کمپ دورتموند شده و با جود بلینگام دیدار کنند. بازار عکس و امضا از ستاره انگلیسی داغ بود و جالب اینکه یکی از هواداران رئال پیراهن این باشگاه را به بلینگام داد تا امضا کند که با پاسخ مثبت او نیز روبرو شد. اتفاقی که در رسانه ها بازتاب زیادی داشت.

1790404

 همچنین یکی از هواداران رئال به بلینگام گفت که او را فصل بعد با پیراهن رئال می بیند که با لبخند ستاره انگلیسی همراه بود.

دیدگاه‌ها