کد خبر : 1866097 | 02 بهمن 1401 ساعت 10:38 | 22.3K بازدید | 34 دیدگاه

دو رقیب جدی برای جذب بنزما: نیوکسل و یونایتد

به نظر می‌رسد که دو باشگاه لیگ برتر نیوکسل و منچستریونایتد تمام تلاش‌شان را برای جذب کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، به کار خواهند گرفت.

دو رقیب جدی برای جذب بنزما: نیوکسل و یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد بنزما با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز خبری از امضای قرارداد جدید او با این باشگاه نیست. 
درخشش این بازیکن و رابطه خوب او با مدیران رئال و خصوصا فلورنتینو پرز، رییس این باشگاه، باعث شده که بسیاری از ادامه حضور او در سانتیاگو برنابئو اطمینان خاطر داشته باشند. 
با این حال، دیگر باشگاه‌های اروپایی شرایط این بازیکن را مدنظر دارند و امیدوار هستند که تلاش‌شان برای به خدمت گرفتن او کافی باشد تا از شم گلزنی و قدرت دوندگی این ستاره فرانسوی در زمین بهره ببرند. 

1760836

پیش از این گفته شده بود که منچستریونایتد علاقه زیادی به بنزما دارد و حتی اریک تن‌هاخ از مدیران این باشگاه خواسته تا هرکاری می‌توانند برای به خدمت گرفتن او انجام دهند و حالا ظاهرا آنها یک رقیب جدی دیگر در لیگ برتر هم دارند. 
نیوکسل که به یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ برتر تبدیل شده و سرمایه‌گذاری زیادی از سوی عربستان در این باشگاه انجام شده هم جز مشتری‌های جدی بنزما است. ال ناسیونال با اعلام این خبر گفته که آنها قصد دارند به صورت جدی با نمایندگان این بازیکن وارد مذاکره شوند. 
در این خبر همچنین آمده که اگر نیوکسل بتواند سهمیه لیگ قهرمانان را در پایان این فصل به دست آورد، آماده است تا هر دستمزدی که مدنظر بنزما باشد را به او پرداخت کند. 

دیدگاه‌ها