کد خبر : 1866110 | 02 بهمن 1401 ساعت 11:39 | 9.3K بازدید | 5 دیدگاه

قرار بود مودریک هم‌بازی آزمون شود!

میخایلو مودریک، ستاره جدید چلسی، تابستان گذشته در آستانه پیوستن به بایرلورکوزن قرار داشت.

قرار بود مودریک هم‌بازی آزمون شود!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی هزینه قابل توجهی برای جذب مودریک در پنجره نقل و انتقالات زمستانی انجام داد تا او را به جمع بازیکنانش اضافه کند و از درخشش او برای بهبود شرایطش استفاده کند.

قرارداد این بازیکن برای پیوستن به چلسی با پرداخت 70 میلیون یورو و بند پاداش 30 میلیون یورویی به امضا رسید و به مدیران لورکوزن نشان داد که تیم استعدادیابی‌شان در انتخاب این بازیکن اشتباه نکرده بود.

لورکوزن در می 2022 مذاکراتش برای به خدمت گرفتن این ستاره اوکراینی را آغاز کرد و گفته می‌شود که مبلغ مدنظر آنها برای جذب او نزدیک به 20 میلیون یورو بود. همه چیز تمام شده به نظر می‌رسید و مودریک هم مشتاق بود که پیراهن این تیم را به تن کند.

او به مدیران شاختار دونتسک اعلام کرده بود که ترجیح می‌دهد با لورکوزن در لیگ قهرمانان بازی کند تا به تیمی میانه جدولی در لیگ برتر ملحق شود اما درخواست‌های این باشگاه باعث شد که مدیران لورکوزن از نهایی کردن این انتقال پشیمان شوند.

در صورتی که پیشنهاد 20 میلیون یورویی لورکوزن برای انتقال این بازیکن به بوندسلیگا مورد قبول باشگاه شاختار قرار می‌گرفت، این ستاره گرانقیمت چلسی حالا هم‌بازی سردار آزمون در لورکوزن بود.

دیدگاه‌ها