کد خبر : 1866121 | 02 بهمن 1401 ساعت 11:59 | 18K بازدید | 34 دیدگاه

آرتتا: از کاریزما و بی‌رحمی فرگوسن الهام گرفتم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید تماشای عملکرد سر الکس فرگوسن در دوران حضورش روی نیمکت منچستریونایتد برای او الهام‌بخش بوده است.

آرتتا: از کاریزما و بی‌رحمی فرگوسن الهام گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امروز در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس باید به مصاف منچستریونایتد برود. 
این بازی شاید مهم‌ترین تقابل این دو تیم در یک دهه اخیر باشد و بسیاری را به یاد بازی حساس و جذاب آنها در سال 2011 می‌اندازد که با پیروزی 2-8 شیاطین سرخ به پایان رسید. 
آرتتا کمی پس از این بازی به عنوان بازیکن راهی آرسنال شد و حالا در این باره می‌گوید: «شرایط گاهی باید به شکلی پیش برود که فرصت خاصی در اختیار کسی قرار داده شود. متاسفانه این بازی با شکست 2-8 تمام شد، اما این نتیجه نبود که باعث شد من به اینجا بیایم اما شاید نقش مهمی داشت.»

1789871

این پیروزی در اواخر دوران حضور فرگوسن روی نیمکت یونایتد به دست آمد و آرتتا می‌گوید که به شدت تحت تاثیر سبک خاص مربیگری او قرار گرفته است. 
این مربی اسپانیایی در این باره اظهار داشت: «چیزی که واقعا توجه من را جلب کرد حضور عمیق، کاریزما و نحوه صحبت‌کردن او بود. این که او چقدر درباره نظرات خاصی که درباره بازیکنان و بازی داشت صادق و بی‌رحم بود. من مکالماتی با افراد نزدیک به او داشتم که رسمی نبودند و سعی کردم در این مکالمه‌ها بیشتر از این که حرف بزنم، به صحبت‌های آنها گوش کنم و یاد بگیرم.» 

دیدگاه‌ها