کد خبر : 1866132 | 02 بهمن 1401 ساعت 12:57 | 13.6K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای فرهاد مشیری: اخراج لمپارد دست من نیست!

فرهاد مشیری، مالک باشگاه اورتون، می‌گوید تصمیم‌گیری درباره اخراج فرانک لمپارد برعهده او نیست.

ادعای فرهاد مشیری: اخراج لمپارد دست من نیست!

به گزارش "ورزش سه"، اورتون روز گذشته در چارچوب رقابت‌‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف وستهم رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم شکست خورد. 
این شکست باعث شد که اورتون با کسب تنها 15 امتیاز از 20 بازی در جایگاه نوزدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و لمپارد بیش از پیش تحت فشار باشد. 
بسیاری از هواداران اورتون از شرایط این تیم و عملکرد این مربی جوان ناراضی هستند و این نارضایتی را به وضوح روی سکوها به نمایش گذاشته‌اند اما هنوز مشخص نیست که آیا قرار است تغییری در کادر فنی این تیم ایجاد شود یا خیر. 

1748907

نتایج ضعیف اورتون در چند فصل اخیر باعث شده که هواداران این تیم از مشیری و تصمیماتی که گرفته هم عصبانی باشند. آن‌ها حتی تهدید کرده بودند که در صورت حضور او در ورزشگاه خانگی این تیم اتفاقات بدی برای برایش رقم خواهد خورد. 
اما نکته عجیب این‌جاست که مشیری حاضر نشد در پاسخ به سوالی درباره آینده لمپارد توضیحی بدهد و صرفا گفت: «من نمی‌توانم در این باره اظهارنظر کنم. تصمیم‌گیری در این باره برعهده من نیست.»
با توجه به این که مشیری پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد مالکیت باشگاه اورتون را واگذار کند، به نظر می‌‎رسد که شرایط خاصی در این باشگاه به وجود آمده که تا چند هفته آینده به صورت عمومی اعلام خواهد شد. 
 

دیدگاه‌ها