کد خبر : 1866137 | 02 بهمن 1401 ساعت 13:17 | 26.2K بازدید | 16 دیدگاه

طعنه الکسیس سانچز به یونایتد: آرسنال در قلب من است!

الکسیس سانچز، مهاجم سابق منچستریونایتد، حمایتش از آرسنال را در آستانه دیدار این دو تیم اعلام کرد.

طعنه الکسیس سانچز به یونایتد: آرسنال در قلب من است!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در دیدار حساس و تماشایی از هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال خواهد رفت. 
شاگردان میکل آرتتا در حال حاضر در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند و شیاطین سرخ نیز با هشت امتیاز کمتر در جایگاه سوم ایستاده است. 
صفحه رسمی آرسنال در اینستاگرام در آستانه این بازی بعضی از بهترین گل‌های این تیم که برابر یونایتد به ثمر رسیده را منتشر کرد که یکی از آن‌ها گل تماشایی سانچز در جریان پیروزی 0-3 این تیم در این بازی در سال 2015 بود. 
این اقدام باشگاه آرسنال مورد توجه ویژه این بازیکن قرار گرفت. او که پس از آرسنال پیراهن یونایتد را نیز به تن کرده و روزهای خوبی را در این باشگاه سپری نکرده بود از این فرصت استفاده کرد تا علاقه‌اش به توپچی‌ها را بار دیگر ابراز کند. 

1794016

او با به اشتراک گذاشتن این پست در صفحه‌اش نوشت: «شما من را به خاطر دارید. من هرگز شما را فراموش نخواهم کرد. آرسنال همیشه در قلب من خواهد بود. شما خانواده من در انگلیس هستید. همه در این باشگاه مراقب من بودند، خصوصا هواداران. بهترین آرزوها برای توپچی‌ها.»
سانچز روزهای درخشانی را در آرسنال سپری کرد و سپس با دستمزدی هنگفت راهی اولدترافورد شد اما نتوانست حتی ذره‌ای از آن درخشش را با یونایتد تکرار کند و خیلی زود از این باشگاه جدا شد.  

دیدگاه‌ها