کد خبر : 1866151 | 02 بهمن 1401 ساعت 14:35 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

در روز سخت سیرجانی‌ها مقابل تراکتور؛

بازگشت غیرمنتظره کاپیتان اول گل‌گهر (عکس)

مهران گلزاری پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی چند هفته‌ای سرانجام بار دیگر فرصت حضور در ترکیب تیم شهر زادگاهش را پیدا کرد.

بازگشت غیرمنتظره کاپیتان اول گل‌گهر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گلزاری باسابقه‌ترین بازیکن گل‌گهر به شمار می‌رود که از ابتدای فوتبال حرفه‌ای در این تیم حضور داشته و با وجود صعود به لیگ برتر توانسته سطح آمادگی خود را به بالاترین سطح فوتبال در ایران برساند و چند ماه پیش از رکورد 300 بازی با پیراهن سورمه‌ای پوشان سیرجانی گذر کرد.

این مدافع میانی در هفته‌های ابتدایی یکی از بازیکنان اصلی گل‌گهر بود، اما مصدومیت از ناحیه آشیل سبب شد تا چندماهی را به همین دلیل دور از ترکیب باشد و طی این مدت آرمین سهرابیان و مسیح زاهدی توانستند خودشان را به عنوان دو دفاع اصلی تیم معرفی کنند.

با این حال و در حالی که انتظار  می‌رفت امیر قلعه‌نویی یک‌بار دیگر از زوج سهرابیان-زاهدی در قلب خط دفاعی تیمش در اولین دیدار مرحله برگشت مسابقات مقابل تراکتور استفاده کند، یکی دیگر از اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی ترکیب گل‌گهر دیده شد و کادر فنی از علیرضا آرتا و مهران گلزاری به عنوان زوج قلب خط دفاعی تیم در مصاف با شاگردان خمس در ورزشگاه بنیان دیزل بهره برد.

1794036

این مسابقه البته دیداری سخت برای دو دفاعی بود که با صلاحدید کادر فنی از ابتدا وارد مسابقه شدند و بارها مهاجمان تیم فوتبال تراکتور آن‌ها را تحت فشار قرار داد. این فشار در دو نوبت هم منجر به اشتباه خط دفاعی آبی‌پوشان شد.  آن‌ها گل اول را روی دفع توپ به منطقه اشتباه با شوت سرضرب کاوه رضایی دریافت کردند و گل دوم پس از اینکه هادی محمدی ارسال واگنین به تیر دوم را با بغل پا به سمت دروازه فرستاد، پس از برخورد به پای کاپیتان گل‌گهر وارد دروازه شد. 

با این حال گلزاری، آرتا و سایر بازیکنان گل‌گهر در مجموع عملکرد خوبی مقابل یکی از آماده‌ترین تیم‌های این روزهای لیگ برتر داشتند و به جز دو موردی که در بالا اشاره شد، در سایر دقایق نمایش قابل قبولی در سرمای تبریز ارائه کردند.  

1794037

عکس‌ها ابوالفضل امیرزاده

دیدگاه‌ها