کد خبر : 1866169 | 02 بهمن 1401 ساعت 15:40 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

فقط برد صورت قلعه‌نویی را باز می‌کند!

در سال‌های اخیر یکی از جذاب‌ترین تیم‌ها در فاز تهاجمی گل گهر با هدایت امیر قلعه‌نویی بوده است.

فقط برد صورت قلعه‌نویی را باز می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در هفته نخست دور برگشت در برابر تیم متحول شده تراکتور با خمس در استادیوم سردار شهید سلیمانی به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت. دو گلی که شمار گل های تیم گل گهر  را به عدد 22 رساند و این بدین معنی است که تیم امیر قلعه نویی بعد از تیم مورایس بهترین تیم در فاز تهاجمی است.

گل گهر اما سر بزنگاه گل می‌خورد و امتیازات مهم را از دست می‌دهد و به همین سبب است که در سال‌های اخیر نتوانسته جام قهرمانی را، چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی، بالای سر ببرد. امیر قلعه‌نویی و آخرین فوت گوزه‌گری؛ او این را بلد است و همیشه سعی کرده به شاگردانش انتقال دهد. اما مشکل اینجاست که خودش نمی‌تواند به زمین برود و شاگردانش را متوجه کند، به همان اندازه که در حمله خوب هستند، باید در دفاع هم خوب باشند و قدر گل‌هایی را که می‌زنند بیشتر بدانند.

1794056

گل گهر در مصاف با تراکتور دو بر یک پیش افتاد، اما در نهایت بازی را با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان برد. چهره مغموم امیر قلعه‌نویی در جریان بازی و بعد از خوردن گل دوم طبیعی بود. تنها برد است که موجب شادمانی پرافتخارترین مربی لیگ برتر می‌شود. ارائه بازی تهاجمی و لقب گرفتن به عنوان یکی از بهترین تیم‌ها در فاز تهاجمی امیر قلعه‌نویی را راضی نمی‌کند. او در روزی که تیمش خوب بازی می‌کند، امتیاز هم می‌خواهد، چون خوب می‌داند به تیم  خوب امتیاز نمی‌دهند. این تیم برنده است که امتیاز را با خود از زمین به ارمغان می‌برد.

1794057

عکس: ابوالفضل امیرزاده

دیدگاه‌ها