کد خبر : 1866213 | 02 بهمن 1401 ساعت 18:39 | 31.5K بازدید | 32 دیدگاه

مایکل اوون:

خاکپو که هیچ، مسی هم این لیورپول را نجات نمی‌دهد

مایکل اوون معتقد است کودی خاکپو به زمان نیاز دارد تا در لیورپول بدرخشد و شرایط قرمزها به گونه‌ای است که حتی لیونل مسی هم منجی آنها نخواهد بود.

خاکپو که هیچ، مسی هم این لیورپول را نجات نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، سال 2023 آنطور که انتظار می‌رفت برای یورگن کلوپ شروع نشد و مشکلاتی که لیورپول در سال قبل داشت همچنان ادامه پیدا کرد. 

1787263

دیدار روز گذشته این تیم برابر چلسی در رقابت‌های لیگ برتر به خوبی نشان داد که آنها با مشکلی جدی در خط حمله روبرو هستند که باید هرچه سریع‌تر برای حل کردن آن اقدام کنند. تیم مدعی کسب قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان در فصل گذشته، نشانی از روزهای خوب خود ندارد و با قرار گرفتن در رده هشتم باید تلاش کند تا سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. حتی کودی خاکپو، خرید جدید لیورپول هم نتوانسته موفق کار کند و طی 4 بازی نخستش برای لیورپول موفق به گلزنی نشده است. با توجه به فرم ضعیف دیگر مهاجمان این تیم طی هفته‌های اخیر، او هم تحت فشار انتقادات قرار گرفته است. 

1790655

مایکل اوون، ستاره سابق لیورپول، امیدی به بهبود اوضاع قرمزها در فصل جاری ندارد: «دلم برای خاکپو می‌سوزد. او به تیمی آمده که از بی‌ثباتی رنج می‌برد و از اعتماد به نفس گذشته خالی شده است. خاکپو مقابل چلسی چند موقعیت نصفه و نیمه داشت و معتقدم همه تلاشش را کرد. مطمئنم که او خرید خوبی برای لیورپول در آینده خواهد بود اما در حال حاضر، شک دارم که حتی لیونل مسی هم بتواند منجی لیورپول شود.»

دیدگاه‌ها