کد خبر : 1866240 | 02 بهمن 1401 ساعت 21:21 | 16.8K بازدید | 8 دیدگاه

کارت زرد برای آرام کردن آرتتای هیجان‌زده (عکس)

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، در بازی امشب تیمش مقابل منچستریونایتد به دلیل اعتراض شدید به داور مسابقه با دریافت کارت زرد جریمه شد.

کارت زرد برای آرام کردن آرتتای هیجان‌زده (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اعتراضهای گاه و بی‌گاه میکل آرتتا به داوران لیگ برتر در فصل جاری برای او انتقادهایی به همراه داشته است. امشب در دیدار آرسنال و منچستریونایتد آرتتا بار دیگر در کنار زمین انتقادهای شدیدی به داور داشت و در نهایت کارت زرد را مقابل خود دید.

علت اعتراض شدید آرتتا به تیلور، داور مسابقه، خطایی بود که روی بوکایو ساکا ستاره تیمش انجام شد و سرمربی آرسنال معتقد بود بازیکن خاطی منچستریونایتد باید به خاطر این خطا حداقل یک کارت زرد دریافت کند.

وقتی لوک شاو بازیکن یونایتد در دقیقه 33 مسابقه بوکایو ساکا را نقش زمین کرد هم ساکا و هم آرتتا به شدت به تیلور اعتراض کرده و فریاد زنان خطاب به او عبارت " چهارمین بار بود" را تکرار می‌کردند. آرتتا و بازیکنش اعتقاد داشتند خطاهای پرتکرار لوک شاو او را مستحق کارت کرده است.

1794175
1794176
1794177

اما تیلور که از اعتراض سرمربی آرسنال عصبانی شده بود به کنار خط رفت و کارت زرد را مقابل صورت او گرفت.

گری نویل، کارشناس شبکه اسکای، در استودیوی پخش زنده از رفتار آرتتا انتقاد کرد و گفت:" تصمیم آنتونی تیلور درست بود. میکل آرتتا چند هفته‌ای است که سعی می‌کند داورها را تحت فشار بگذارد ولی در آن صحنه شاهد یک خطای معمولی بودیم و هیچ اتفاق خاصی نیفتاده بود".

میکل آرتتا در هفته‌های گذشته به خصوص در دیدار آرسنال و نیوکسل هم به دلیل اعتراض‌های شدید به داور مسابقه در کنار خط با انتقادهایی مواجه شده بود.

دیدگاه‌ها