کد خبر : 1866242 | 02 بهمن 1401 ساعت 21:24 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت بحران به اردوی یاران حسینی و کریمی

دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در جریان شکست این تیم مقابل بشیکتاش به میدان رفتند.

بازگشت بحران به اردوی یاران حسینی و کریمی

به گزارش "ورزش سه"،  در یکی از مسابقات هفته بیستم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که مثل دیدار قبل سید مجید حسینی را در ترکیب خود داشت و برخلاف بازی اخیرش از علی کریمی بهره نمی برد، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در استادیوم کادیر هاس به مصاف بشیکتاش رده پنجمی رفت.

یاران حسینی و کریمی که پس از متحمل شدن چهار شکست پیاپی در سوپر لیگ ترکیه، در دیدار اخیرشان به این روند ناکامی پایان داده و مقابل سیواس اسپور به برتری رسیده بودند، در بازی امشب دوباره به روند باخت های خود برگشتند و در جدال خانگی برابر تیم مدعی بشیکتاش مغلوب شدند.

تیم فوتبال کایسری اسپور دیدار امروز علی رغم بهره مندی از تماشاگران خودی، با نتیجه دو بر صفر مقابل بشیکتاش شکست خورد تا ۲۶ امتیازی بماند و در رتبه هشتم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار بگیرد.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور امروز حضور کامل در ترکیب تیمش مقابل بشیکتاش داشت و پانزدهمین بازی فصل خود در سوپر لیگ ترکیه را انجام داد.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور نیز که پیش از این مسابقه در ۱۱ بازی یک گل به ثمر رسانده بود، در دیدار امروز برابر بشیکتاش از دقیقه ۷۶ به زمین رفت.

1794180

دیدگاه‌ها