کد خبر : 1866256 | 02 بهمن 1401 ساعت 23:22 | 59.4K بازدید | 28 دیدگاه

آرتتا: انکتیا قلب آرسنال شده است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از پیروزی 3-2 مقابل منچستریونایتد از بازیکنانش و به خصوص انکتیا که دو گل به ثمر رساند ستایش کرد.

آرتتا: انکتیا قلب آرسنال شده است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در خانه‌اش ورزشگاه امارات میزبان منچستریونایتد بود تا یکی از دیدارهای مهم نیم‌فصل دوم لیگ برتر را برگزار کند.

آرسنال با توجه به پیروزی منچسترسیتی در بازی قبلی امشب می‌دانست برای حفظ فاصله‌اش با شاگردان پپ به پیروزی نیاز دارد. اما شاگردان تن‌هاخ هم هفته‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌ بودند و آرسنالی‌ها می‌دانستند کار ساده‌ای در پیش نخواهند داشت.

آرتتا در کنفرانس خبری پایان بازی گفت تکرار بازی‌های خوب مقابل تیمهای بزرگ لیگ برتر او را به آینده توپچی‌ها در این فصل امیدوار کرده است.

1794234

جو ورزشگاه امارات
به نظرم جو ورزشگاه خانگی برای یک تیم دیگر از این بهتر نمی‌شود. واقعا زیبا بود. البته VAR کار را مشکل‌تر کرد ولی جو ورزشگاه فوق‌العاده پرشور بود.

عملکرد آرسنال در مقابل منچستریونایتد
اینکه مقابل چنین تیمی ابتدا عقب بیفتید خطرناک است. ولی ما برگشتیم و حتی 2-1 جلو افتادیم. دقیقا همان اتفاقی که در اولدترافورد افتاد. کنترل بازی دست ما بود و آنها گل زدند. گل دوم را که خوردیم عصبانی شده بودم. از آن لحظه‌ها بود که اگر مربی و بازیکنانش از نظر احساسی آماده نباشند کنترل خود را از دست می‌دهند.

ارزیابی آرتتا از عملکرد شاگردان اریک تن‌هاخ
واکنشی که آنها به عقب افتادن از ما نشان دادند شگفت‌زده‌‌ام کرد. ما آنها را تشویق کردیم که فوتبالی باز بازی کنند. یونایتد تیم باانرژی‌ای دارد و مطمئنم روزهای خوبی برایشان در پیش است.

آرسنال امسال قهرمان می‌شود؟
کاری که ما در مقابل تیمهای بزرگ تکرار کرده‌ایم و نحوه بازی‌مان در بازی امشب من را خیلی امیدوار کرده است. شرایط لیگ در حال حاضر خیلی فشرده است و رقابت تنگاتنگی وجود دارد. فاصله‌ها خیلی کم است. برد، تساوی یا پیروزی در هر بازی می‌تواند شرایط را تغییر بدهد. ولی اگر بتوانیم روی انرژی‌ای که تا حالا داشته‌ایم سرمایه‌گذاری کنیم می‌توانیم امیدوار باشیم.

درخشش انکتیا
کاری که ادی برای ما می‌کند فوق‌العاده است. امیدوار بودیم در این بازی بدرخشد چون او واقعا استحقاقش را دارد. یک بازیکن بسیار باکیفیت. از دست دادن گابی برای ما ضربه بزرگی بود ولی ادی با درخشش استثنایی جای خالی او را پر کرده است. او قلب آرسنال است.

احتمال جذب کیویور
وقتی ماجرا قطعی شد می‌توانیم درباره او صحبت کنیم.

دیدگاه‌ها