کد خبر : 1866257 | 02 بهمن 1401 ساعت 23:29 | 23.4K بازدید | 21 دیدگاه

او قبل از بازی شش، هفت بار این حرکت را تمرین کرد

روایت جالب نویل از سوپرگل رشفورد به آرسنال

گری نویل با تمجید از سوپر گل مارکوس رشفورد، اشتباه مدافع حریف در این صحنه را هم کشنده دانست.

روایت جالب نویل از سوپرگل رشفورد به آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل با وجود شکست منچستریونایتد، بابت گل زیبایی که مارکوس رشفورد به ثمر رساند، او را مورد تمجید قرار داده و آن را یک حرکت تمرین شده دانست. مهاجم یونایتد با یک شوت دیدنی توپ را از کنار دستان رمزدیل عبور داد اما توپچی‌ها خیلی زود این گل را جبران کردند و در ادامه نیز در شرایطی که نتیجه 2-2 بود، گل برتری را توسط انکیتا در واپسین دقایق زدند.

گری نویل در مورد این گل گفت: "این اشتباه واقعاً کشنده بود. اشتباه از توماس پارتی اما رشفورد واقعا درخشان بود."

او با اشاره به اینکه رشفورد، گلی را زد که آن را بارها تمرین کرده بود، افزود: "ما دیدیم که او در گرم کردن قبل از بازی، این نوع ضربه زدن را تمرین می‌کند و از سمت چپ وارد زمین شده و ضربه می‌زند؛ او خیلی سریع در بازی با همین سبک دروازه رمزدیل را باز کرد."

1794240

کاپیتان سابق شیاطین سرخ در ادامه تمجید از رشفورد گفت: "داستان مسیری که او طی این 12 ماه طی کرد یعنی رسیدنش از جایی که بود به جایی که الان هست، بسیار به‌یادماندنی است."

مهاجم 25 ساله یونایتد تا این جای فصل 17 گل در رقابت‌های مختلف به ثمر رسانده است. نویل یک بار دیگر با اشاره به گل زیبای رشفورد افزود: "همانطور که می‌گویم ما او را در زمان گرم کردن تماشا کردیم. رشفورد شش، هفت بار از سمت چپ حرکت کرد و توپ را را روی پای راست برید و آن را به سمت دروازه‌بان منچستریونایتد شلیک کرد."

1794239

 

دیدگاه‌ها