کد خبر : 1866273 | 03 بهمن 1401 ساعت 01:14 | 5.9K بازدید | 4 دیدگاه

یوونتوس ۳-۳ آتالانتا: ۲ امتیاز دیگر هم از دست رفت

یوونتوس در دیداری جذاب و تماشایی مقابل آتالانتا با نتیجه ۳-۳ متوقف شد.

یوونتوس ۳-۳ آتالانتا: ۲ امتیاز دیگر هم از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوسی‌ها که چند روز با جریمه ۱۵ امتیازی مواجه شدند و به رتبه دهم جدول سری A سقوط کردند، امشب تلاش کردند تا ارائه نمایشی هجومی در این دیدار دشوار به پیروزی برسند اما نمایش خوب آتالانتا باعث شد تا به تقسیم امتیازات رضایت بدهند.

آتالانتا بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. آدمولا لوکمن که با پاس جرمی بوگا صاحب موقعیت شده بود، از زاویه‌ای نه چندان مناسب ضربه نهایی را زد که بعد از برخورد به دست‌های وویژک شزنی، وارد دروازه یووه شد.
بعد از این گل یووه پیش کشید و در دقیقه 7، آرکادیوش میلیک در برخورد با پالومینو، در محوطه جریمه آتالانتا سرنگون شد اما داور علی رغم اعتراض شدید یوونتوسی‌ها، پنالتی اعلام نکرد.
در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 24، یوونتوسی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند. داور ابتدا برخورد ادرسون با فاجولی را پنالتی تشخیص نداد اما بعد از استفاده از VAR نظرش را تغییر داد و یک پنالتی برای یووه اعلام کرد. آنخل دی‌ماریا پشت توپ ایستاد و برخلاف جهت حرکت دروازه بان حریف، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا حساب کار 1-1 شود.

1794270
بعد از این گل باز هم این یوونتوسی‌ها بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 34 به گل دوم رسیدند. این بار روی ارسال خوب فاجولی از سمت راست بود که آرکادیوش میلیک دروازه محوطه جریمه یووه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، بیانکونری را پیش انداخت.

1794271
در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و تلاش دو تیم برای رسیدن به گل‌های بعدی ثمری نداشت و در نهایت این نیمه با برتری 2-1 یووه به پایان رسید. 

نیمه دوم را هم آتالانتا بهتر آغاز کرد و در همان 10 دقیقه ابتدایی، دو بار به گل رسید. ابتدا در دقیقه 46 بود که روی اشتباه دانیلو بود که آتالانتا صاحب موقعیت شد و پاس لوکمن را یواکیم مایله با یک ضربه دقیق به گوشه دروازه یووه فرستاد.
برتری میهمان ادامه پیدا کرد و در دقیقه 53 این تیم به گل سوم رسید. این بار روی یک حرکت از سمت چپ، ارسال بوگا را لوکمن با ضربه سر تبدیل به گل دوم خودش در این دیدار کرد.

1794274
یوونتوسی‌ها که همه چیز را از دست رفته می‌دیدند، پیش کشیدند و در مقابل بازیکنان آتالانتا هم به دنبال استفاده از ضدحملات بود. این روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 65، یوونتوس بار دیگر به گل تساوی رسید. روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه آتالانتا بود که دانیلو با یک شوت محکم و غیرقابل مهار، گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

1794273

دیدگاه‌ها