کد خبر : 1866294 | 03 بهمن 1401 ساعت 09:28 | 61K بازدید | 10 دیدگاه

از قربانی پرونده عذرخواهی می‌کنم

باورم نمی‌شد: ژاوی، دنی آلوز را محکوم کرد!

ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید موضعش درباره پرونده دنی آلوز را به درستی توضیح نداده است.

باورم نمی‌شد: ژاوی، دنی آلوز را محکوم کرد!

به گزارش "ورزش سه"، آلوز چند روز قبل به دلیل تجاوز جنسی به یک زن در کافه‌ای در شب سال نوی میلادی در شهر بارسلونا بازداشت شد.

ژاوی از این که صحبت‌هایی که درباره این هم تیمی سابقش زده بود به شکل اشتباهی تعبیر شده ناراحت بود و پس از پیروزی 0-1 شب گذشته برابر ختافه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران سعی کرد این مورد را تصحیح کند.

سرمربی بارسا در این باره گفت: «من فکر می‌کنم صحبت‌هایم به اشتباه تعبیر شده است. موضعم را به خوبی شرح ندادم. این موضوعی دشوار و مهم است. هرگونه خشونتی محکوم است. ما باید چنین رفتارهایی را محکوم کنیم. من از قربانی این پرونده و تمامی قربانی‌های خشونت جنسی عذرخواهی می‌کنم. انتقادهایی که مطرح شد را درک می‌کنم و عذرخواهی می‌کنم.

من موضع درستی نگرفتم. احساس بدی دارم که آلوز توانسته چنین کاری انجام دهد. نتوانستم حرفم را درست توضیح بدهم. احساس بدی دارم. روز خوبی را سپری نکردم. می‌دانم که حرف من مهم است و نباید چنین اتفاقی رخ می‌داد.»

ژاوی روز شنبه پیش از بازی با ختافه گفته بود از این شرایط و اتفاقاتی که رخ داده احساس بدی دارد و قانون هر تصمیمی هم که بگیرد، او نمی‌تواند چنین رفتاری را از سوی هم تیمی سابقش تحمل کند و برای شرایط فعلی او بسیار ناراحت است.

دیدگاه‌ها