کد خبر : 1866329 | 03 بهمن 1401 ساعت 12:52 | 16.6K بازدید | 16 دیدگاه

با انجام قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی

استقلال _ملوان: تقابلی با 10 عنوان قهرمانی!

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور برگزار شد و استقلال باید در این مرحله با ملوان بندرانزلی دیدار کند.

استقلال _ملوان: تقابلی با 10 عنوان قهرمانی!

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی، ظهر امروز و در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد که طی آن، استقلال باید در این دور به مصاف ملوان برود.

آبی‌های پایتخت که مرحله یک شانزدهم نهایی را با پیروزی سخت در وقت‌های اضافه برابر تراکتور پشت سر گذاشته بودند، حالا باید در دور بعدی نیز با یک تیم دیگر از لیگ برتر روبرو شوند.

داستان صعود ملوان به این مرحله نیز در نوع خود جالب توجه است. در شرایطی که این تیم در انزلی برابر نفت مسجدسلیمان تن به شکست داده بود، اما به دلیل اینکه تیم حریف از بازیکن غیرمجاز استفاده کرده بود، این انزلی‌چی‌ها بودند که راهی دور بعد شدند.

علی کیانی‌فر سال قبل در دیدار استقلال خوزستان و خلیج فارس ماهشهر از زمین بازی اخراج شده بود و اولین بازی فصل بعدش در این رقابت‌ها را محروم بود اما مقابل ملوان به میدان رفت.

از آن‌جایی که دو تیم در دور قبلی میزبان حریفان خود بودند، برای انتخاب محل برگزاری این بازی نیز قرعه کشی صورت گرفت که در نهایت تهران و استادیوم آزادی به عنوان میزبان این مسابقه انتخاب شد.

استقلال سه فصل گذشته جام حذفی را به شکل عجیبی سپری کرده است. آن‌ها 2 بار متوالی به دیدار فینال رسیدند، اما مقابل تراکتور و فولاد تن به شکست دادند و سال قبل نیز در استادیوم آزادی و مقابل تماشاگران خودی، در ضربات پنالتی از نساجی شکست خوردند و نتوانستند راهی دور بعد شوند.

1736364

نکته جالب اینکه استقلال و ملوان روی هم رفته 10 عنوان قهرمانی این پیکارها را به خود اختصاص داده‌اند. آبی‌های پایتخت با 7 قهرمانی پرافتخارترین تیم جام حذفی هستند و انزلی‌چی‌ها نیز سه بار کاپ قهرمانی را بالای سر برده‌اند و البته چهار باز نیز در دیدار پایانی شکست خورده اند.

این دیدار در شرایطی بین استقلال و ملوان برگزار خواهد شد که این 2 تیم، روز پنج شنبه 6 بهمن و از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم بروند.

دیدگاه‌ها