کد خبر : 1866330 | 03 بهمن 1401 ساعت 12:37 | 7.9K بازدید | 8 دیدگاه

عملکرد مطمئن نیازمند پس از تغییر بزرگ (عکس)

عملکرد پیام نیازمند همانی است که سپاهانی‌ها پس از بازگشت از پرتغال انتظارش را داشتند.

عملکرد مطمئن نیازمند پس از تغییر بزرگ (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه مورایس و سپاهان در چهار هفته ابتدایی پس از اضافه شدن نیازمند نتایج خوبی کسب نکردند و با سه تساوی و یک شکست خانگی مقابل فولاد از صدر جدول فاصله گرفتند، اما خیلی زود توانستند اوضاع را سر و سامان ببخشند و در ادامه سپاهان با نتایجی که کسب کرد در میان مدعیان قرار گرفته است. 
سال گذشته بدون پیام نیازمند سپاهان با مربیگری محرم نویدکیا روزهای سختی را پشت سر گذاشت. آن‌ها نیم فصل اول را با کریستوفر کنت پشت‌ سر گذاشتند و در نیمه دوم فصل به سراغ رشید مظاهری رفتند که در پنجره تابستانی مذاکرات مسئولان باشگاه با او بی‌نتیجه مانده بود. 

1794385

پیام حالا با وجود اینکه هنوز سپاهان با مورایس نتوانسته به ثبات برسد موفق به ثبت 7 کلین شیت در 13 مسابقه شده است و کادر فنی پرتغالی تیم به شدت از عملکرد گلر تیمش رضایت دارد. 
در این بین اما شرایط برای نیازمند نسبت به نیم‌ فصل اول متفاوت شده و او برخلاف 13 بازی قبلی لیگ‌ برتر در مصاف با استقلال رشید مظاهری را به عنوان یک رقیب جدی روی نیمکت نمی‌دید. این تغییر بزرگ و محتمل در اردوی سپاهانی‌ها البته تاثیری روی عملکرد نیازمند نداشت و او در مقابل استقلال چند مرتبه با واکنش‌های به موقع خود مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد. مهم‌ترین واکنش او هم مهار ضربه یامگا در موقعیت تک به تک بود که به خوبی جهت آن را تشخیص داد. 

1794386

داشتن یک دروازه‌بان مطمئن یکی از مهم‌ترین ارکان یک تیم مدعی به شمار می‌رود و سپاهانی‌ها با حضور نیازمند، خلایی در این منطقه نمی‌بینند. البته که جذب یک جانشین مطمئن یکی از اولویت‌های مدیران باشگاه در پنجره زمستانی است.

1794387
1794388

دیدگاه‌ها