کد خبر : 1866341 | 03 بهمن 1401 ساعت 13:23 | 13.3K بازدید | 4 دیدگاه

والیبال و‌ حادثه مرگبار دیگری که بخیر گذشت!

جاوید اسماعیل زاده بازیکن شهرداری ارومیه سه روز پیش از یک تصادف سنگین جان سالم به در برد.

والیبال و‌ حادثه مرگبار دیگری که بخیر گذشت!

به گزارش "ورزش سه"، حدود سه هفته قبل بود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برتر والیبال، دو تیم ایفاسرام اردکان و لبنیات هراز آمل به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی ارزشمند اردکانی‌ها خاتمه یافت تا دوئل سرمربی و مربی تیم ملی به سود علیرضا طلوع‌کیان خاتمه یافته باشد.

اما اتفاق ویژه آن مسابقه به داورش مربوط می شد. هنگام سفر داور بازی به اردکان برای قضاوت بازی، او دچار یک حادثه وحشتناک شد؛ جایی که محمد محبوب عشق دوست دچار یک صحنه رانندگی شدید شد و از خطر مرگ گریخت.

نکته عجیب تر ماجرا اما جایی بود که این داور بعد از چنین حادثه عجیب و غریبی خود را به سالن اردکان رساند و بازی را قضاوت کرد. اتفاقی که با توجه به شدت تصادف رخ داده بسیار عجیب و باورنکردنی به نظر می رسید.

1794403

این اتفاق حالا به شکل دیگری در والیبال ایران تکرار شده است. شهرداری ارومیه در حالی روز گذشته یک شگفتی بزرگ خلق کرد و پیکان را شکست داد، که بازیکن این تیم دو روز قبل از مسابقه از خطر مرگ فرار کرده بود. جایی که جاوید اسماعیل زاده با خودروی شخصی خود یک تصادف سنگین کرده و تصاویر منتشر شده نشان می دهد که او از یک خطر بزرگ گریخته است. نکته جالب اینکه اسماعیل‌زاده با وجود برخی جراحات روز گذشته برای شهرداری ارومیه به میدان رفت.

دیدگاه‌ها