کد خبر : 1866353 | 03 بهمن 1401 ساعت 14:15 | 37.4K بازدید | 14 دیدگاه

بزرگ‌تر از رئال مادرید نداریم

در این 4 ماه ثابت می‌کنم لایق ماندن در رئال هستم

دنی سبایوس شب گذشته نمایش خوبی برابر بیلبائو داشت و در پایان بازی گفت که برای اثبات خودش به مدیران رئال می جنگد.

در این 4 ماه ثابت می‌کنم لایق ماندن در رئال هستم

به گزارش "ورزش سه"، دنی سبایوس مزد بازی خوبش برابر ویارئال را گرفت و شب گذشته از ابتدا برابر بیلبائو به میدان رفت. او در بازی با ویارئال در نیمه دوم وارد میدان شد و ورق را به سود رئال برگرداند. سبایوس که در پایان فصل قراردادش تمام می‌شود و هنوز پیشنهاد تمدید دریافت نکرده، قصد دارد ثابت کند مستحق ماندن در رئال است.

1794415

او به خبرنگاران گفت: «برابر ویارئال کمک کردم تیم بازی باخته را با برد عوض کند و برابر بیلبائو نیز همه توان و انرژی خودم را در زمین گذاشتم. خوشحالم کمک کردم تیم در زمینی دشوار برنده شود. بازی در سن‌مامس اصلا ساده نیست و این سه امتیاز اهمیت بالایی داشت.»

سبایوس ادامه داد: «من در اختیار مربی هستم و او تصمیم می‌گیرد چه زمانی از من استفاده کند. برابر بیلبائو فرصتی دیگر نصیبم شد و من همیشه آماده‌ام تا پاسخ انتظارات آنچلوتی را بدهم. از خودم راضی هستم و امیدوارم مربی هم راضی باشد.»

1794416

عدم دریافت پیشنهاد تمدید: «بزرگتر از رئال مادرید نداریم. من در بزرگترین باشگاه دنیا بازی می‌کنم و از حالا تا 4 ماه آینده می خواهم بجنگم و ثابت کنم که مستحق ماندن در رئال هستم. بازی‌های زیادی باقی‌ مانده و می توانم نشان دهم لایق ادامه فوتبالم در این باشگاه هستم.»

دیدگاه‌ها