کد خبر : 1866371 | 03 بهمن 1401 ساعت 15:17 | 3.4K بازدید | 3 دیدگاه

هوادار و ساکت الهامی، مأموریت مشترک در جام حذفی

قرعه برای ساکت الهامی در جام حذفی این فصل به مانند فصل گذشته پیش رفته است.

هوادار و ساکت الهامی، مأموریت مشترک در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی که در فصول اخیر دو بار با تراکتور و نساجی قهرمان جام حذفی شد، این بار امیدوار است با تیم هوادار بر جام قهرمانی بوسه بزند. او برای رسیدن به این مهم چند بازیکن جدید به ترکیب اضافه کرده است. مسعود شجاعی، کاپیتان نساجی و حسین ابراهیمی که بازیکن شناخته‌شده‌ای در خط هافبک به شمار می‌رود و همچنین امید سینک، بازیکنی که قرار بود در تیم ملی هند هم بازی کند، اما به دلیل بازی در تیم‌های لیگ برتری خیلی فرصت دنبال کردن این موضوع را به دست نیاورده است.

قرعه‌ای که این فصل برای ساکت الهامی با تیم هوادار رقم خورده تقریبا مشابه اتفاقات فصل گذشته است. او فصل گذشته به همراه نساجی در اولین گام با گل حسن نجفی تیم دسته اولی آرمان گهر را شکست داد و این بار به همراه تیم هوادار به دیدار تیم دسته اولی چادرملو رفت و با یک گل پیروز شد. مصاف دوم نساجی در فصل گذشته با یک تیم کرمانی دیگر بود؛ البته تیمی از لیگ برتر. نساجی در استادیوم امام رضای مشهد 3-1 تیم گل گهر را شکست داد و این بار باید با هوادار با تیمی دیگر از کرمان بازی کند، یعنی مس رفسنجان. اگر ساکت الهامی و تیم هوادار از این مرحله به سلامت عبور کنند، برای رسیدن به جام قهرمانی سه بازی دیگر پیش رو خواهند داشت.

1793723

نساجی فصل گذشته بعد از شکست گل گهر در ادامه مسیر به مصاف تیم‌های استقلال، مس کرمان و آلومینیوم رفت و هر سه تیم را شکست داد و بر جام قهرمانی بوسه زد. حتی اگر ساکت الهامی به دنبال سومین قهرمانی در جام حذفی نباشد، بازیکنان تیم هوادار از ابتدای فصل گفتند به سبب حضور این مربی تلاش خواهند کرد این فصل بر جام قهرمانی بوسه بزنند. آیا این اتفاق خوب برای ساکت الهامی تکرار خواهد شد و تیم هوادار به این افتخار بزرگ دست پیدا خواهد کرد؟ باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها