کد خبر : 1866372 | 03 بهمن 1401 ساعت 15:38 | 25.1K بازدید | 25 دیدگاه

آنچلوتی روی مود عصبانی

لطفا به وینیسیوس بیشتر احترام بگذارید

کارلو آنچلوتی از اینکه وینیسیوس به هدف اصلی اعتراضات در ورزشگاه‌های اسپانیا بدل شده، عصبانی است و درخواست کرد که به ستاره برزیلی کمی بیشتر احترام بگذارند.

لطفا به وینیسیوس بیشتر احترام بگذارید

به گزارش "ورزش سه"، سوت زدن و اعتراض هواداران تیم‌های مقابل علیه وینیسیوس به یک عادت در فوتبال اسپانیا تبدیل شده است. شکل بازی وینیسیوس و حرکات تکنیکی او به مذاق بازیکنان و هواداران تیم‌های مقابل رئال خوش نمی‌آید و ستاره برزیلی از این حیث همواره در مخمصمه است. به اینها، شعارها و توهین‌های نژادپرستانه علیه او را نیز باید اضافه کرد. وینیسیوس شب گذشته در سن مامس نیز از سوت‌های اعتراضی هواداران بیلبائو در امان نماند و از همان شروع بازی اعتراضات به او شروع شد. وینی شب آرامی را سپری کرد و از روزهای خوبش به دور بود. در یک صحنه هم خوش‌شانس بود که کارت قرمز نگرفت.

1794456

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، معتقد است که تیم‌های مقابل و نیز داوران باید به وینیسیوس بیشتر احترام بگذارند. کارلتو که از اعتراضات به ستاره برزیلی عصبانی بود، گفت: «وینیسیوس انسانی بسیار احساساتی است و در زمین همه به او فشار می‌آورند. بازیکنان، هواداران و حتی داوران او را تحت فشار قرار می‌دهند. برابر بیلبائو نیز مثل دیگر بازی‌ها بیشترین خطا روی او صورت گرفت و تا جایی که می‌توانست واکنشی نشان نداد. او از این حیث در آینده بهتر نیز خواهد شد.»

1794455

مربی ایتالیایی ادامه داد: «این یک واقعیت است که وینیسیوس از همه جهات تحت فشار قرار دارد و در ورزشگاه‌های اسپانیا او هدف اصلی اعتراضات شده است. همین باعث می‌شود تمرکزش بر هم بخورد، چون هنوز بسیار جوان است. وینیسیوس را بسیار دوست دارم و از همه می‌خواهم که کمی بیشتر به او احترام بگذارند.»

دیدگاه‌ها