کد خبر : 1866408 | 03 بهمن 1401 ساعت 18:56 | 20.6K بازدید | 19 دیدگاه

تقابل دشوار با تیمهای سرخپوش

لبخند تارتار و یحیی به روزهای سخت پیش‌رو (عکس)

مهدی تارتار و یحیی گل‌محمدی این هفته به مصاف دو تیم سرخپوش لیگ برتر خواهند رفت.

لبخند تارتار و یحیی به روزهای سخت پیش‌رو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار و یحیی گل‌محمدی از جمله سرمربیان باتجربه شاغل در لیگ برتر هستند که از لیگ هشتم به صورت منظم در سطوح اول لیگ ایران مربی‌گری کرده‌اند و حالا هدایت ذوب‌آهن و پرسپولیس را برعهده دارند. در این بین البته تارتار هدایت تیم‌های میانه و پایین جدولی را در اختیار داشته و نتوانسته با تیمی مدعی قهرمانی و پرخرج پای به لیگ برتر بگذارد؛ اما یحیی شرایط متفاوتی را در دوران مربی‌گری تجربه کرده است.

با این حال و پس از تقابل هفته گذشته که با پیروزی 1-0 پرسپولیس همراه بود، این دو مربی در هفته جاری به مصاف تیم‌های سرخپوش ایران خواهند رفت. پرسپولیس باید راهی اهواز شود تا با فولاد رودررو شود و ذوب‌آهن میهمان تراکتور خواهد بود.

1794524

اگرچه تارتار و یحیی امیدوار به کسب پیروزی در این بازی هستند، اما برای هر دوی آنها شاید نتیجه تساوی هم راضی‌کننده باشد. از سویی پرسپولیس احتمالا با حضور تماشاگران فولاد به مصاف این تیم خواهد رفت و جدال دشواری خواهد داشت و ذوب‌آهن نیز کار آسانی برابر تراکتور آماده این روزهای پاکو خمس ندارد.

ذوب آهن در ابتدای نیم‌فصل با قرعه دشواری روبروست و هفته آینده نیز به مصاف مس رفسنجان می‌رود و باتوجه به تغییرات در فهرست تیم، شاید صبر مهمترین راه‌حلی باشد که در پیش روی این تیم دیده خواهد شد.

از سوی دیگر، پرسپولیس اما بعد از فولاد به مصاف صنعت نفت، آلومینیوم و هوادار خواهد رفت که این سه تیم میانه جدولی شاید بهترین طعمه یحیی برای تثبیت صدرنشینی باشند.

عکس از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها